Christoffero89 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Spesielt SE skriver ikkno om det. men det har ikke noe å si å bruke den med en gang sålenge den brukes helt ned og så helt op til 100% over det er det ingen vits i da batteriet er fult og ikke kommer seg lengre opp. hvis det står i bruksanvisningen den skal lades i 12 timer så gjøres det. ellers ikke. dette er fordi på de forskjellige fabrikkene behandles batteriene anderledes og kanskje ikke innkjøres der på samme måte som andre fabrikker. ta håndkontrollen til ps3 feks. da den var full stoppet den å lade Endret 23. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
DT90 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jo, det haddde eg, for den feite har bedre utseende, stilren og blank svart lakk, ikke ei pizzaeske som ser ut som den har blitt voldtatt av ett sandpapir. Noen liker det tynt å røft, andre stort å glatt. Jeg liker min pizzaeske som har blit Voldtatt av ett sandpapir, å du liker ditt tomme kjøleskap som har blitt polert av Kazuo Hirai. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Heller stilfullt enn stiltomt. Lenke til kommentar
Drusee Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har også lagt merke til at min HELT SPLITTER nye PS3 slim også bråker som bare pokker. Den er sikkert bare 2-3 uker gammel.. Kan prøve å få filma det eller ta opp lyden Men ja, min bråker som den første videoen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Skal du gjøre noe med det eller driter du i det? er usiker på om jeg skal gidde da jeg leser at folk har bytte mye og fikk en lylød en etter 6 byttinger. og noen 3. blir jo bare stress Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Begynt å gå litt lei nå! hører den svakt i filmer. er det normalt? tenker på å prøve å bytte til 20 b mot mellomlegg. noen som vet hvor mye ekstra 250 gb koster? vært på elkjøp nå, de kan ikke skaffe 250gb men jeg kan bytte til ny 120 gb om de merker feilen i butikken. håper det er stille der de tester den Endret 28. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Saken er løst:) fikk levert tilbake ps3 slimen og fikk pengene tilbake:) 3995 kroner som den første som ble kreditert kostet:) ny ps3 slim 250 gb er bestilt fra deres hjemmeside da butikken ikke kunne skaffe den selv. de resterende pengene som er til overs blir nok brukt på ps3 utstyr i samme elkjøp butikk:) pga god service i butikken kommer jeg til å handle mine varer hos de fra nå av:) ++++ til elkjøps kundeservice!!! KANONBRA. Må si at mitt inntrykk av elkjøp er bedre og bedre! Endret 30. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå