PKcyriuz Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Flytter til min nye leiglihet nå snart, er en aktiv gamer og trenger et stabilt internett. WTB kabel fra Router ofc, så trådløst=Gtfo. Lite erfaring med akkurat dette, er nok selve gameinga jeg skjønner mest av. Hastinghet! - omg, we've got speed! Åssen hastinget kjører man? Hos foreldrene mine hadde jeg mellom 100-130 MS i WoW - Bronzebeard PVE EU server (UK) Noe lignende hadde vært fint. Tror ikke dem betalte så mye heller. Hvilke Abnm.? -w00t,`'? Ok, så jeg har sett en kjapp tur på telenor nå: http://www.telenor.no/privat/internett/abonnement/bredband/index.jsp?ICID=p-230909-bredfor-abofordeg Noe av dette aktuælt tror dere? Koster det noe å få alt kobblet opp, kan jeg gjøre det selv? -Raaaaaasp, and then I reply someting clever.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg ser ikke helt problemet her, det er vel bare å velge et abonnement fra en renomert leverandør å spille til krampa tar deg. Og ja du kan innstallere selv eller velge å få en innstallatør til å gjøre det for deg. Fritt valg. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det billigste alternativet hos omtrent alle ISPer starter på rundt 300 kr/mnd. Telenor er imidlertid sjelden det beste alternativet, f.eks. gir Nextgentel deg bedre hastighet til samme pris, uansett hvilket Telenorabo du velger å sammenligne med. De fleste spill krever egentlig ganske lite linjekapasitet, det er generelt responstiden som har noe å si (særlig i intensive FPS). Det betyr at til bare spill burde en 2mb-linje duge, men når du kan doble hastigheten både opp og ned for en ekstra femtilapp i mnd ville jeg helst vurdert NGT Next2 Mini. Ellers finnes det også en drøss med andre ISPer, men meg bekjent er det ikek alle som leverer overalt i landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå