ahil90 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 hei jeg har en gammel tv akorat nå men skal bytte den ut til en flatskjarm etter vært men det jeg lurer på er at jeg har en pioneer dcs-360 det er surround men den spilleren vi jeg bytte ut til noe bedre trenger ikke og være blu-ray spiller men en spiller som kan ta filmer på USB pinne. har dere noen forslag og pris til meg? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Om eneste virekelige kravet er at spilleren kan spille av fra minnepenne så kan du få en DVD-spilelr til et par hundrelapper som kan spille de fleste format, samt har USB, SD-kortleser etc. Bulray-spiller blir nok litt dyrere igjen, men trenger ikke koste så mye det heller. Jeg har ikke særlig peiling på bluray-spillere, men uansett hva du kjøper så bør du koble det til TV-en med hdmi-kabel. Lenke til kommentar
ahil90 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 oki skal ha HDMI kabbel men har du noen nett sider som jeg kan skjekke ut som det ikke er så dyre spiller men like vel er bra? navn på spillerene hadde vært også greit:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå