borninsin Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Heisann. Lurte på hvor mye man tjener som barnehageassistent uten noe ansienitet og utdanning jeg? tror barnehagen følger kommunal tariff! Selv har jeg levd på 7000kr nå i 6 måneder(dagpenger fra nav som går ut nå om en uke), så jeg blir nok fornøyd uansett vil jeg tro:) Har også sagt ja til en prøveperiode på 3 uker hos min tidligere arbeidsgiver med ny sjef, stillingen er 55% hvor jeg starter mandag, men hva om jeg skulle få denne barnehage jobben som er en 100% stilling? Kan jeg da bare fortelle han situasjonen og kanskje si at jeg kan jobb annenhver helg for han? Mvh Jan Endret 22. juli 2010 av borninsin Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 De jeg kjenner som arbeider i barnehage ligger på rundt 20 000 brutto. Dette er folk uten relevant utdannelse, og ingen ansiennitet -- rett fra videregående. Det er mulig at dette varierer fra kommune til kommune, og fra private til offentlige barnehager. Det gir deg i det minste en pekepinn. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Verre betalt enn butikk med andre ord? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Tipper grunnlønna er ca. den samme (muligens litt under for barnehagene), men man har lite muligheter til å jobbe kveld og helg og dermed få inn litt ekstra på tillegg. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 jeg fikk sånn ca 114 eller 116 kr (husker ikke heeelt. er lenge siden) i timen da jeg jobba noen dager i barnehage for noen år sia.. eneste jeg kan hjelpe med ihvertfall hehe Lenke til kommentar
Sjøtispe Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Varierer noe fra kommunne til kommune, privat til privat, men som nevnt over ligger det på rundt 19-20,000 før skatt. Lenke til kommentar
finkk Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Kommunal barnehage. Tjente 114,- i timen. Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ligger lønnsnivået høyere i den private sektoren avhengig av barnehagens økonomi? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Ligger lønnsnivået høyere i den private sektoren avhengig av barnehagens økonomi? nei, private barnehager er nødt til å følge samme regler som kommunale gjør. Private barnehager kan tilby hvilken som helst lønn de vil, de er bundet på noen måte. Men de fleste vil nok tilby greie lønner. så nei. Endret 25. august 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå