kenzuke Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hallais har de siste årene brukt hovedkort med innebygde lydkort, men nu når jeg skal gå til anskaffelse av en ny pc, tenket jeg å unngå dårlige løsninger med knitring og dårlig lyd. Noen som har erfaring med hovedkortet i emnetittelen, og som kan si noe om lydkontrolleren på denne fjøla? Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Bruker et gammelt GA-P965-DQ6 kjemme som har omtrent samme audiokrets og et GA-P55-UD4 på jobb som har samme audiokrets som GA-X58A-UD3R. Dersom du ikke har ekstreme krav til lyd, så burde det være helt greit. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Husker du om kortet ditt har den karakteristiske knitringa når høytalere\headsett er kobla til, men man ikke har noe lyd på? Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er noe knitring når jeg jeg slår lyden helt ned legger øret inntil høytaleren, men det er jo ikke noe jeg legger merke til til vanlig. Det er ikke hørbart over annen støy før en kommer 10 cm fra høytaleren. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Okey, men så lenge det er merkbart går jeg nok for et dedikert lydkort. Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå