Gå til innhold

Hakking i Colin McRae Rally 3 med Sapphire Radeon 9700

Anbefalte innlegg

Ble noe skuffet etter å ha installert Colin McRae Rally 3 på følgende hardware:

Asus A7N8X Deluxe

XP2500 Barton

Seagate Barracuda 120gb 8mb cache

Sapphire Radeon 9700 np

768mb Twinmos PC2700 ram

Problemet er at grafikken henger litt, samme hvilken oppløsning jeg kjører i. Dette er utrolig irriterende, og jeg trodde at pc'en skulle tilfredstille kravene til spillet.

Har WinXP m/SP1 og alle updates (bortsett fra 811493), Catalyst 3.4 skjermkortdrivere og nvidia nforce2 2.03 chipsettdrivere. Og DirectX 9

Har lest noe om vertical sync og anti aliazing, uten å skjønne hva dette egentlig er. Kan noe av det være grunnen til hakking?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror absolutt ikke det skal være noe galt med maskinvaren din nei :-)

Kjører selv spillet på en AMD XP 2000+ og et GF 4200 kort. Kjører det greit med 2x antialiasing og anisotropic filtering i 1024 oppløsning med vertical synk satt på.

Du burde klare å kjøre spillet i 1280 oppløsning med all "eye candy" satt på, mener nå jeg.

Sikker på at du ikke har noen dårlige grafikk-drivere ?

Lenke til kommentar

Har vel ikke kommet en patch til Colin McRae Rally 3 har det? Jeg kan ikke finne den iallefall.

Er jævli irriterende å få ett "hakk" mitt i en hårnålssving. Når bildet blir normalt igjen, er du og Nicky Grist på vei langt inn i Valhall.

Lenke til kommentar

Med fare for å starte en ATi vs. nVIDIA krig; Det er ATi kortet ditt som lager hakkingen.

Kjenner flere som har samme problem, med hakking i forskjellige spill.

Det er visst ATi driverne (jeg trur kortet også) som ikke er helt bra.

Har du et GF 4200 eller 4600 liggende å slenge, så prøver du med det.(hvem har vel egentlig det?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...