BertNaked Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Har lett litt opp og ned, men har bare funnet ett intervju med en som er tegnspråk tolk. Og jeg er sulten på mer informasjon anngående dette yrket, så prøver meg her inne. Det jeg er nygjerrig på er hvor lett det er for en tegnspråk tolk å komme seg inn i en fast jobb nå til dags? Det er mange som går frilans, men er det fordi de vil ha mer fritid, eller er det noe å tjene på dette? hvorfor? Og er det noe man tjener greit på? Står at nyutdannete tjener 280,000 året på jobbfeber, men gudene vet hva de nyutdannede med denne lønna gjør. Jeg har veldig lyst å gå bachelor på dette neste år, men det som stopper meg er om jeg nå tar denne graden, nyutdannet og skal finne meg jobb, så er det frilans jeg må ta til takke med, og det er grusomt lite oppdrag der... så kommer studielånet til å spise meg levende, og jeg kan tigge etter en femmer i Karl Johans gt. på tegnspråk. Håper det er noen her inne som besitter denne informasjonen, det kommer til å hjelpe meg MYE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå