Gå til innhold

Amac.no lanseres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Logoen var råtten

2. 2 logoer ? poeng?

3. Dårlig fargevalg, hjelper ikke å bruke hw.no sitt design å bare bytte noen farger.

4. Stygge tabeller på v. og. h. siden

5. Masse tabel feil, ikke skikkelig bredde ol.

Ellers, gleder meg til å se litt MAC news :)

Lenke til kommentar

Takker for alle inspill så langt. Når det gjelder fargeskalaer på tabeller vil vi utbedre dette slik at det virker litt mindre påtrengende, og colorschemen skal tones ned til å følge resten av nettverket.

Vi beklager at det ser litt uferdig ut enda, men vi følte det var viktig å få opp sidene før WWDC og prioriterte derfor dette.

Logoen vil bestå intill videre, og jeg skjønner ikke helt hva tore- maser om når han snakker om to logoer, dette er noe de fleste sidene i nettverket har men logo 2 er som regel dekket av en anonse. Headeren vil bli tonet ned litt for å passe bedre inn sammen med resten av hw.no-nettet

Tabellfeil har jeg ikke selv hatt noen problemer med, men vi skal se på problemet så snart vi får tid.

Ellers synes jeg det er hyggelig at så mange har kommet med kommentarer allerde.

Mvh. Njáll H. Ekstrøm

Ansvarlig Redaktør

www.amac.no

Lenke til kommentar

Synd at resten av siden (designmessig) ikke holdt samme standarden som den tøffe logoen.

Denne var skikkelig pen: amac_logo.jpg og det er det fargenyansene som sørger for.

Denne: amac_logo.gif var litt grusom. Det mørkeblå fargevalget er ikke noe særlig bra trekk.

Hvem er det egentlig som har laget dette designet? Noe er skikkelig bra (slik som logoen), mens andre elementer ser grusomme ut. :roll:

Over til siden, så synes jeg det var på tide med litt Mac-saker her på hw.no. :) Første mission vil kunne være å fortelle oss hvilken bærbare mac vi burde kjøpe! Tror jeg skal investere i en over sommerferien. :D

Lenke til kommentar

ikke for å være negativ, men blir det ikke vell spesifikke sider på HW.no nettverket? hadde det ikke hvert bedre om de folkene som driver amac.no heller hadde lagt deres artikler inn på hw.no's sider istedet for åt vi brukere må gå på hundre sider for å finne stoff av interesse.. men det er vel bare min mening. Ellers så er det vel bare å si lykke til videre.

alos

Lenke til kommentar

Hei nilka!

Ein del kan som nemnt av blant andre alos at det har blitt ein del spesifikke sider i HW.no nettverket.Og ein kan diskutere om det er bra eller dårlig.Men,eg er ikkje enig i at det blir meir tungvint og at ein må gå igjennom hundrevis av sider for å finne noko av interesse.Det er vel,heller mot satt vil eg tru.At folk som leser www.hardware.no slepper å lese nyheter om kamera eller spill om det ikkje intresserer han/ho.Og om det intresserer han/ho er det ikkje verre enn at ein trykker på ein av linkane til høgre for skjermen under partnere.

Eg synest det er kjekt at det kommer ei ny søsterside som tar for seg mac og at relatert til det emnet.Sjølv har eg ikkje gått til anskaffelse av eigen mac maskin endå.Ikkje fordi eg ikkje har hatt lyst men,fordi økonomien setter ein stopper for det.Dette betyr ikkje at eg ikkje liker å følge med på det som skjer og rører seg i mac verdenen for å bruke eit slikt begrep.

Det eg kanskje føler at du kunne gjordt var å få satt opp ein link til amac.no under partnere på www.hardware.no

Elles ønsker eg deg og medarbeidarane dine i amac.no lykke til vidare med eit spennande prosjekt.

Lenke til kommentar

Jeg synes siden virket litt uferdig både i designet og i programmeringen, bl.a virker ikke noen av linkene i menyen. Kunne ikke designet vært litt mer mac-aktig? (http://www.apple.com)

Det samme gjelder forumet: jeg har aldri vært borti det, men er det vanskelig å lage en ny stil til phpBB-forum?

Dessuten ser det ut som det trenges litt CSS-paddinger her og der, men jeg regner vel med at det blir fikset etterhvert.

Men uansett, hyggelig å se at det kommer mac-nyheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...