BaardA Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er det noen som kan forklare meg hvorfor jeg ikke får spillt det? Jeg har installert spillet og har også installert REACTOR. Hvis jeg starter spillet med REACTOR og trykker play så står det: Access from your region is not supported. Og hvis jeg starter spillet uten REACTOR så kommer det ikke opp noe sted der jeg kan skrive brukernavn og passord. Og får beskjed om at login information er feil. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Prøv å skift tidsregionen på pcen din. Trykk på klokka nede i høyre hjørne også skifter du tidssone Burde fungere! Lenke til kommentar
BaardA Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Det hjalp desverre ikke. Får fortsatt samme beskjeden om at det er feil region, og jeg har prøvd flere forksjellige regioner i både asia og usa Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det hjalp desverre ikke. Får fortsatt samme beskjeden om at det er feil region, og jeg har prøvd flere forksjellige regioner i både asia og usa leste på google nå. Soul of the Ultimate Nation har egne regioner for spillet. Slik som USA, USA har egen versjon så dem får ikke spilt en europe versjon f.eks Prøv å finn ut om du har riktig versjon, eventuelt en versjon som er ment for europe elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå