MartinW Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Heisann! Fikk tilsendt et nytt multimodem fra Telenor som kom i posten i dag, har fått satt det opp og fungerer bra! Greia er bare at jeg ikke får logget inn på selve modemet for å konfigruere på 10.0.0.138. Jeg laga jo ikke noe brukernavn eller passord når jeg satt opp det nye modemet.. Så er det noe sånt som noe default bruker og passord for å logge inn... ? User: Admin Pass: Admin Det over funka ikke, og ikke med krypteringsnøkkelen til innlogging i passordfeltet... Og ikke min fars bruker og passord for telenor/online.no.. P-2602HWT-F3 Welcome to your Router Configuration Interface Enter your password and press enter or click "Login" User Name: Password: Det er dette som kommer når jeg prøver å logge inn, siden bare 'refresher' seg på en måte... Multimodemet er en ZyXEL P2602HWT. Sier takk til alle svar på forhånd ~Martin Lenke til kommentar
MartinW Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Så lett var det.. Admin som bruker og trykke logg inn... Glem alt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå