Tekk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei! Har sett i noen tråder om akkurat det samme emnet, men føler ikke jeg har fått svar på det jeg trenger, så er det noen som kan gi meg negative og positive sider om begge mobilene(Desire og Wave), og de negative og positive sidene med operativsystemet til Wave, Bada(Vet det er lite aplikasjoner for øyeblikket, men hvilke er det mulig å få tak i? Har Bada spotify?) Takk for hjelpen Mvh Tekk Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Desire er litt mer avansert. Wave har litt bedre skjerm. Android er allerede et stort OS. Bada har jeg ikke så stor tro på, personlig. Jeg hadde definitivt valgt Desire av disse to. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Hva gjør Desire litt mer avansert? Samsung legger jo mye penger i Bada, og de betaler gode penger til utviklerne for appsene som lages til Bada, så det har egentlig ganske gode forutsetninger til å bli et godt OS. Men desverre er det veldig vanskelig å vite. Hva er positivt med Android i forhold til Bada, utenom at Android har flere apps tilgjengelig? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 jeg trodde du hadde bestemt deg for htc desire Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Ja, men først så kom ikke Desire på lager hos Telenor, og det er bare ubekreftet dato fortsatt. Derfor bestemte jeg meg for å se på nye mobiler Så i dag dro jeg på Expert, og selgeren der klarte på en måte å snakke meg litt inn på å kjøpe Wave, men jeg er ikke sikker. Og jeg fikk vite at de har Desire på lager, noe som nesten ingen har Skal kjøpe i morgen, så hvis ingen her klarer å overbevise meg, må jeg velge der og da! Har ikke sjans til å bestemme meg ut i fra det jeg har sett på papiret selv Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Desire er litt mer avansert. Wave har litt bedre skjerm. Hva er mer avansert med Desire? Bada er veldig bra, og Wave selger masse. Så jeg tror absolutt det er en framtid for Bada. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Hadde Wave hatt litt større skjerm hadde jeg kanskje kommet til å gått for den tidlig, men føler at 3,3" er litt lite, eller er dere ikke enige? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hadde Wave hatt litt større skjerm hadde jeg kanskje kommet til å gått for den tidlig, men føler at 3,3" er litt lite, eller er dere ikke enige? Nei og det er svært liten forskjell uansett på disse to. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Bada har blant annet ikke multitasking, dog det sikkert kommer slik Apple gjorde med iOS. De kan spytte i så mye penger de vil men jeg tror iOS, Symbian, Android og Windows Phone er og blir de største operativsystemene i nærmeste fremtid. Misforstå meg ikke. Wave er en knalltelefon det. Men jeg ville mye heller hatt Desire først og fremst pga Android og Sense. Andre fordeler: Nedlastingshastighet (7200kbps vs 3600kbps) SAR Verdi (0.87W/KG vs 0,00W/KG) Skjerm (3,7" vs 3,3") Ikke store eller viktige forskjeller. Men igjen; Android > Wave. Dette er selvsagt en personlig mening. Sier til deg som alle andre; test telefonene i butikk før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Har ikke fått testet Desire ennå, men skal se om de har fått ut en prøvetelefon eller hva jeg nå skal kalle det i morgen, før jeg kjøper telefonen. Men slik det står nå går nok valget mot Desire. Wave er sikkert en super telefon, og 90% av de som sier at folk bør gå for Desire, har garantert ikke prøvd Wave før de sier det. Men jeg føler at Desire er et tryggere valg, og med Samsungs dårlige rykte på support fra tidligere faller det nok til slutt på Desire. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har prøvd både Bada og Android OS. Ville helt klart valgt en telefon med Android fordi Android har mange flere muligheter. Men Wave har nydelig skjerm og byggekvalitet. Om Samsung lager en Wave med Android blir det en hit, men pr. i dag ville jeg mye heller kjøpt en telefon med Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå