Gjest jeansgutt21 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Myte eller Sannhet? 1. Ja, som overnevnte tittel på tråden uttrykker, er dette en sannhet eller er dette en myte? 2. Er det slik at vellykkede mennesker, menn og kvinner, både er kåtere og har et sterkere libido? De har mer og bedre sex samt også får lettere tilgang til sex? De som lever ut sine lyster og behov? 3. Har dette også en sammenheng hvis vi er slanke, veltrenede "idealmennesker"? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QsqQvZvWitM Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 1. ikke i mitt tilfelle 2. Her bør du nesten finne en undersøkelse, for ellers blir det vanskelig å finne noe svar. Hva du jobber som(som er et resultat av hvor vellykket du er i jobb) tviler jeg på har lite å si for hvor ofte du har deg. 3. Er stor og han slank eller omvendt, så kan det godt være(egen erfaring) men så lenge de er glad i hverandre så burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 1. Dette kan godt hende. Vellykkede mennesker er ofte mindre usikre og vet hva de vil og ikke vil oppnå her i livet. Begge disse punktene kan virke attraktive for begge kjønnene. 2. Skulle gjerne visst mer om dette selv. Husker en gang jeg leste på dagbladet (tror jeg), at jo høyere utdannelse en person hadde, desto flere fetisher hadde personen. Så kan godt hende basert på det utsagnet, at libidoen er sterkere. 3. Her er det vel ingen tvil, for majoriteten er slanke og veltrente personer attraktive. Pluss at personer som trener mye, utløser mere testosteron = økt libido. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg