Theludders Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei! Jeg opplever random BSOD innimellom. Det skjer ikke hele tiden, men noenganger restarter maskinen automatisk og viser bluescreen. Det er forferdelig irriterende og ikke vite hva det kommer av. Til info har jeg nettopp formatert maskinen og lagt inn Win7 x64 på nytt for å se om det kunne være et driverproblem. Problemet er fortsatt der. Når det gjelder lesing av dump filer, så er ikke dette så veldig lett heller da BSOD-forklaringen i dump filene ofte er forskjellige. Jeg har kjørt memtest i flere timer uten noen feil, temperaturen i kabinettet er lav .... Jeg legger ved spesifikasjonene på maskinen min også, kanskje noen har noen forslag - det hadde vært utrolig flott! - CORSAIR Powersupply 650W Black, ATX/EPS - MSI 770-C45, Socket-AM3, DDR3 ATX, AMD770+SB710, 4DDRIII - AMD INTL ATHLON QUAD CORE 620 AM3 4.0 - ASUS VIDEO CARD ATI RADEONHD5770 1GB DDR5 - SAMSUNG SpinPoint F1 750GB SATA2 32MB - ANTEC Three Hundred Ultimate - CORSAIR XMS3 4GB (2 x 2GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 (PC3 12800) Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ta en titt inni maskina. Sjekk at CPU-kjøler ol. sitter som det skal og rens for støv. Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Jo, har rydda godt opp =) Det ser pent ut inni der Men fortsatt problemer altså.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Skulle gjerne hatt feilkodene de BSOD-ene gir ... Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Her er et screenshot fra BSOD Viewer med feilkode osv.. Det er kun 2 dumps her, men jeg har en mappe på ekstern harddisk med ca 50 dumps til fra før formatering. Screenshot .. Endret 22. juli 2010 av Theludders Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Blir det bedre om du tar ut den ene RAM-brikken? Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Hmm.. Det har jeg ikke testa faktisk.. Bare kjøre systemet på en rambrikke =/ Skal teste dette.. Noe jeg kom på i farta, kan det være noe Volt som ikke stemmer helt? En annen ting, dere ser ikke noe som ikke passer sammen i oppsettet mitt? feks ram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå