Bruno Mars Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Var jeg som tok litt feil. X10 Mini er fortsatt til totalpris 901 med Phone 75. Mini pro er til 1,- med Telenor SuperPluss. Totalpris 1549,-. ELLER Mini pro med Champion 139, totalpris på 1669,-. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg valgte Samsung Galaxy S, og både tror og håper den vil være en bra mobil for meg. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Når får du den? Idag Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvor mye koster det å bryte abb? Hvis en f.eks kjøper x10 mini pro til 1 kr med superpluss, for så å ikke ville ha abbonementet.. Er dette billigere enn å kjøpe uten abb? Er student vett, hakke penger til ny tlf.. ganske off topic.. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Hvor mye koster det å bryte abb? Hvis en f.eks kjøper x10 mini pro til 1 kr med superpluss, for så å ikke ville ha abbonementet.. Er dette billigere enn å kjøpe uten abb? Er student vett, hakke penger til ny tlf.. ganske off topic.. Kommer an på type abbonnement og hvor mange mnd som gjenstår. Du bør kunne finne informasjon om dette på operatøren din sine hjemmesider. Har du telenor/djuice, som er det eneste jeg har erfaring med, vil du kunne se dette ved å logge inn og navigere deg frem til "Mitt abbonnement -> Mine avtaler". Edit: Det mange gjør er å bestille nytt nr og fortsette å bruke sitt gamle SIM-kort når de får telefonen. Endret 27. juli 2010 av kakeninja Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Oppdaterte priser: x10 mini pro for 1 kr, desire og wave for 1000 kr hver og galaxy s for 2500 kr.. hva ville du tatt nå? Galaxy S, med Desire på en grei nok andreplass og de andre helt uinteressante. Personlig mening ofc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå