Jakoozie Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Humoristisk rollespillhelt i tilgjengelig action-eventyr. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg sliter en del med bueskyttere tidlig i spillet, men bortsett fra det er det ikke så verst. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Spillet er genial, mye god humor. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Spillet høres frydefullt ut. Bare så synd at man ikke har konsoll. Men men. En annen ting jeg satte pris på var spillanmelderens skepsis til Billy. Det har vært en lang og ensom ferd, men endelig har jeg funnet andre som ikke synes at Billy er kremen av humor... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Det kommer til PC også. Edit: Fra faq'en: So far Xbox LIVE Arcade and PlayStation Network have been announced. Thing is though, we really love getting money, We can’t stress that enough. So we want to bring DeathSpank to as many people as possible. Subscribe to our RSS feed and our #HotheadGames twitter feed or visit here often to catch any new announcements. (teknisk sett bekrefter de ikke en PC-versjon, men den kommer nok.) Endret 22. juli 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hmmm... Vil det ikke være fryktelig klumsete å spille Diablo på konsoll? :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg