Sverre Olav Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Dersom eg kjøper eit Nikon 5000D m/ tilhøyrande 18 mm - 105mm zoom, då tenkjer eg at eg har eit svært godt allround-kamera, og til natur- og blomefotografering? Har det noko for seg å kjøpa hus og objektiv kvar for seg? Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Da har du et svært godt allround-kamera. Kjøper du hus og objektiv hver for seg, er det fordi du velger et objektiv av en høyere klasse, og det blir naturlig nok dyrere. Det kommer også an på hva du mener med "naturfotografering". Det objektivet duger ikke til fugle- og dyrebilder av god kvalitet ute i naturen, du må ha sterkere zoom til det. Minst 300mm, skulle jeg mene. Men du holder fint til den typen natur som ikke rømmer når du kommer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Du får D5000/18-105 VR som kit,hvis du får kjøpt de hver for seg billigere er det et mer fornuftig valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå