3rl3nd Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 hallo! jeg har en Acer Aspire 5738Z denne har fire usb-porter og etter vert så slutter de og virke. for noen måneder siden sluttet to usbe-porter og virke og noen uker etter sluttet en til og virke (denne usb`en var på andre siden av pc`en) og nå sitter jeg igjen med bare en usb. så jeg må bytte mellom data-musen og minnepenn osv. det jeg lurer på er hvordan jeg fikser det? kan det være noe galt med software? eller er det hardware? jeg tenkte jeg kunne formatere pc`en idag så de gjorde jeg, i håp at det var noe gale med filene, men det funka ikke. så da trenger din hjelp. takker på forhånd Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 nå fungerer ingen usb-porter Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvor gammel er laptopen? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Har du forsøkt å avinstallere drivere og så reinstallere dem? Hvilklet OS benytter du? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 pc`en er knappt ett år gammal. jeg kjører windows 7. men hvor finner jeg driverne? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Her er drivere Disse er for PC-en din med Win7 Home Premium 64bit. Du kan også gå inn i enhetsbehandling og se om noen drivere "Universal seriell busskontroller" er utdatert. Dersom det viser seg å være en hardware-feil, har du jo garanti. Send PC-en inn til Acer, og så får du den fikset tilbake! Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 chipset 3G 3G AHCI Audio Bluetooth camera camera cardreader fingerprint lan modem touchpad touchpad VGA VGA VGA wirelesslan wirelesslan wirelesslan dette her finner jeg på nettsiden men jeg finner ikke usb-driver til den. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 trenger fortsatt hjelp. og forresten pcen min vill bare bruke 2.99 av 4GB RAM hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) For å få brukt den siste GB med RAM må du ha 64 bits operativsystem Når det gjelder driver, prøv her. Endret 12. august 2010 av Plinge93 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 nå har jeg sendt den på reperasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå