Gjest Geir Endresen Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei. Jeg var uheldig og hadde seg med ei afrikansk prostituert. Brukte alikvell kondom(2 stk). Dagen etter var jeg litt dårlig, samt ble noe tett i nesen, og fikk litt slim i halsen. 2 dager etterpå fikk jeg litt dårlig mage. Det jeg lurte på, er om symptomene kan komme så tidlig? Jeg har lest flere plasser at det står 3-6 uker og 1-3 uker etter smitte. Noen som vet mer om dette? Synest også jeg leste at faren for smitte var 0,2%, om en hadde ubeskyttet seg med en hiv smittet, stemmer dette? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Du kjørte på med dobbel kondom? Nei, symptomene du beskriver er nok en annen type smitte en HIV , men anbefaler deg uansett å få tatt en helsesjekk før du har samleie uten kondom, derav en hiv og andre kjønnsykdommer test. Um, forresten hvordan går det ann å være "uheldig og hatt seg med ei afrikansk prostituert?" , ser ikke helt det uheldige i saken , her er det jo et valg man tar. Endret 22. juli 2010 av Malvado Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Bare somla rundt og vips hadde man to kondom på (?!!?!) og vips der ga jeg en dame noen hundrelapper ooog uups jeg tror vi hadde sex. Snakk om tilfeldigheter. Legesjekk er det eneste du kan gjøre for å få noe konkret svar. Du har nok ikke HIV, men man får ikke sjekka kuken ofte nok uansett. Endret 22. juli 2010 av niko. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg er ingen lege! Men dette høres ut som en vanlig forkjølelse! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei Hiv-symptomer kan minne om forkjølelse, men de kommer først noen uker etter smitte. Hvis du er bekymret, så gå til lege og bli testet. Du kan lese mer om symptomene her: http://nhi.no/sykdommer/blod/hiv-og-aids/hiv-infeksjon-symptomer-11549.html Mvh Dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Usikker på om du mente du brukte de på en gang eller ikke, men man skal uansett ikke bruke to kondomer på en gang. Det øker sjansen for at de sprekker pga. økt friksjon. Bare så det er nevnt. Endret 22. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Hvilke type utslett kan man vente om man et blitt smittet? Regnes blodutredning (eller hva enn det heter) som et tegn? Har en enkel liten blodutredning. Er jeg unødvendig bekymret? Endret 4. oktober 2015 av Demon_Cleaner Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Noen som kan svare meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Du har fått svar, gå til lege. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Uheldig?.. hehehe. Det må ha vert litt av en tur! Det syns nok ikke på tester før etter 1 uke - 14 dager, mener jeg å ha lest. Men er du usikker, noe du er; gå til lege å spør. Lykke til! Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Føler meg fin ellers, men vil ha bort noiaen. Kan legge til at det i såfall en en uke siden noe skjedde. i tillegge så er den nesten borte. Fortsatt noen grunn til bekymring? Endret 4. oktober 2015 av Demon_Cleaner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Lege. Legelegelege. Vi er ikke leger. Hvordan skal det hjelpe deg at Harald på 15 som venter på middag hos mamma sier "det går bra bare glem det"? Ingen av oss har hatt HIV eller AIDS før heller. Endret 4. oktober 2015 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Så dere mener det går bra da, med andre ord? Så lenge jeg får sjekket det hos lege for å være sikker? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vi ANER ikke om det går bra. Bare sjekk deg hos legen. 1 Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ok. Men den lille flekken skal vel ikke tilsi at det er noe i den duren? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Lege lege lege. ikke oss.... lege Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Når du kjører dobbel kondom husk alltid tigerbalsam mellom de to. Da hører du fort når den ytterste sprekker. Aka thailandsk kondom. Endret 4. oktober 2015 av coffeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå