cpy Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei, starter spillet TigerWoods 2003 og får følgende: "DirectX is reporting tht there is not enough Video Memory to run the game" jeg har nok av minner, se signatur. Har reinstallert spillet med samme resultat, andre spill fungerer fint. takker for hjelp, takk.[/img][/url] Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 mest snasynligt er det noe feil med driverene. Har du lagt inn dx9 og sp 2 hvis du kjører win xp. er pcen din helt ny??? fungerer andre spill?? Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det må vare noe feil med spilet ditt da. Se etter nyeste PATCHer på www. side til spilet. Prøv også med de nyeste DETONATOR driverne og Direct X.9. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 slutt å spile spill, spill er borkasting av tid. ellers så tror jeg at gutta over sa det som er å si om temaet. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 slutt å spile spill, spill er borkasting av tid. ellers så tror jeg at gutta over sa det som er å si om temaet. Det er billigere å kjøpe Tigerwoods 2003 enn et komplett sett med golfklubber. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 slutt å spile spill, spill er borkasting av tid. Det er vel derfor det er et av de største underholdningsmediene som finnes? Dette er vel mer en smakssak som alt annet. Mangen føler en trang til og spille spill noe som gjør at for dem så er det gøy og ikke bortkastet, noen har det anderledes. Lenke til kommentar
QTC Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hei, starter spillet TigerWoods 2003 og får følgende: "DirectX is reporting tht there is not enough Video Memory to run the game" jeg har nok av minner, se signatur. Har reinstallert spillet med samme resultat, andre spill fungerer fint. takker for hjelp, takk.[/img][/url] Jaja jeg hadde 256 MB i XP ,,, måtte bare oppgradere etter att dette skjedde: http://www.itpro.no/article.php?sid=3690&m...order=0&thold=0 Ja gratis Wolfenstein multiplayer men men krevde mere ram :-? Men jeg tror egentlig ikke det er ramen som er ditt problem ,, ja høres merkelig ut att 512 MB skulle være for lite :-? Prøv å innstaler direct X på nytt Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Pentium @ 2,66 GeForce FX5600/256ram MSI i845PE max L 43.45 driver 512 DDR3200Ram XP pro 2002. 3d Mark2001se: 26640 Yeah, right. Hva med å kjøre på default innstillinger... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Pentium @ 2,66 GeForce FX5600/256ram MSI i845PE max L 43.45 driver 512 DDR3200Ram XP pro 2002. 3d Mark2001se: 26640 Yeah, right. Hva med å kjøre på default innstillinger... Enig så enig, har sett det for lenge siden.... alle her på forumet burde ksjønne at de fleste forumbrukerne er såpass oppegående innen data-relaterte saker at de kan filtrere ut en slik bløff... er bare tåpelig... Tviler faktisk mpå at den scoren går i det hele tatt, den er jo nesten lik den scoren en viss forumbruker mente å ha fått med GeForce FX 5900 ultra (som han selvfølegelig fikk av den snille mannen på fabrikken til Nvidia i Tyskland) SKJERP DEG cpy! btw: Produserer Nvidia skjermkort i TYSKLAND? av alle steder... (tvilller) Lenke til kommentar
QTC Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ja satt også å stirra blindt på den scoren der ,,, (trodde først D sto 2600 å ett eller annet) måtte myse både en å 2X :smile: Jaja min signatur er ivertefall rett... ikke att det er så mye å skryte av her blant hardwaregutta, men men jeg er jo fornøyd jeg da å D er jo D som teller Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ja satt også å stirra blindt på den scoren der ,,,(trodde først D sto 2600 å ett eller annet) måtte myse både en å 2X :smile: Jaja min signatur er ivertefall rett... ikke att det er så mye å skryte av her blant hardwaregutta, men men jeg er jo fornøyd jeg da å D er jo D som teller Syntes det er ett fint resultat med 9100 jeg Lenke til kommentar
cpy Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Vel, har reinstallert ALT, XP osv......... Får det samme resultat, hadde gf3ti500 før jeg fikk min FX5600, Da fungerte spillet helt fint, kan det være grafikkortets skyld, drivere? DET MED SCOREN MIN ER Å FÅ DERE TIL Å MYSE Lenke til kommentar
cpy Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 AHA! Fant ut feilen, spillet trengte en patch til 256Mb grafikkort. Nyttig å vite for alle. :wink: Takker for alle gode og teite svar :wink: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 AHA! Fant ut feilen, spillet trengte en patch til 256Mb grafikkort. Nyttig å vite for alle. :wink: Takker for alle gode og teite svar :wink: kaller du det et teit svar at noen nevner 3dmark scoren din som er helt på jordet???? jeg la ikke merke til den før snorre her sa det. Det er veldig kjekt og få vite sånt for da tar man ikke den personen så veldig særiøst fremover. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 AHA! Fant ut feilen, spillet trengte en patch til 256Mb grafikkort. Nyttig å vite for alle. :wink: Takker for alle gode og teite svar :wink: kaller du det et teit svar at noen nevner 3dmark scoren din som er helt på jordet???? jeg la ikke merke til den før snorre her sa det. Det er veldig kjekt og få vite sånt for da tar man ikke den personen så veldig særiøst fremover. Det er fordi dere er så oppheng av SCORE.......... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 jeg er ikke opptat av scores men jeg er opptatt av folk som lyge og i dette tilfelle er det deg. Om scoren din er helt på tryne eller om du skriver at du har 9900 pro så er det så og si det samme. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 HEI JOKKI, IKKE KOM HER MED DITT JANTELOV!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
cpy Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Hvis dere som har litt peil på SCORE, så MÅ dere skjønne at det er fleip med de spes. jeg har i signatur, DIN JANTEMANN......JOKKI Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Du kan ikke forvente at folk skal skjønne at det der skulle være en spøk! Hvis du vil at folk skal ta en 3dmark-spøk, må du jo overdrive poengsummen noe sinnsykt, si f.eks. 1 000 000. No offense, men når noen med oppsett a la ditt kommer og briefer med 26640 3dmarks'01, så er det mest nærliggende å tro at du er en dust som ikke vet hvorfor det går an å velge standardinnstillinger i 3dmark... eventuelt at du tror at du er en 1337 h4xz0r og har klart å 'tweake' systemet ditt ved å skru ned på oppløsning, fargedybde mm. (ok litt offense kan du få lov til å ta ) Lenke til kommentar
cpy Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Er du også en jantemenneske......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå