gammelkonto-brukesikke Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ringte SIO i dag, og fikk vite at jeg er på en lang venteliste for å få hybel. Noen som vet om midlertidige alternativer i oslo (for 2-3mnd)? Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 BSN? Hovedsaklig for BI-studenter, men også andre som bor der. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Thx, ringer de i morra. Fant også OAS, som jeg skal prøve.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) BSN er fullt for lenge siden, erfaringsmessig er det lang kø der. Jeg bodde der et par år og fikk kun leie der siden jeg søkte utenom studentsesongen (søkte i februar) Så skal du ha noe nå må du nesten på det private markedet. (Og nei, det er ikke svindyrt om du klarer å bo 15min+ utenfor sentrum) Endret 22. juli 2010 av Ueland Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Verdt et forsøk. Min hybel på BSN blir ledig nå i hvert fall. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Takk for svar! Vet jeg er altfor sent ute med det her, men skal ringe rundt i morra og håpe på det beste^^ Alternativet mitt er som jeg spør om i trådtittelen - å skaffe seg en midlertidig bolig for 2-3mnd. De sier at hybelmarkedet roer seg i september, so I'll need something until then. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå