MrLuni Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Heavy Rain - Savegame er lost, men ligger inne på ps3. Noen råd? Skulle fortsette på spillet, skrudde på og hoppet over mainmeny og fikk rett til prologue. Prøver å loade tilbake der jeg var, men er ingen game å loade. Heller ikke på chapters. Jeg ser det ligger noen part1-2-3 på ps3 savedgames, men som sakt så er det ikke å sjå inne i spillet. Noen råd? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Heavy Rain - Savegame er lost, men ligger inne på ps3. Noen råd? Skulle fortsette på spillet, skrudde på og hoppet over mainmeny og fikk rett til prologue. Prøver å loade tilbake der jeg var, men er ingen game å loade. Heller ikke på chapters. Jeg ser det ligger noen part1-2-3 på ps3 savedgames, men som sakt så er det ikke å sjå inne i spillet. Noen råd? Jeg lånte først den «norske» utgaven av spillet hos en kompis å spilte noen chapters. Når jeg da kjøpte den engelske utgaven av spillet (Lefdal solgte engelsk utgave da det var tomt for den norske), så funket ikke de gamle savegames med denne utgaven, å jeg måtte starte på nytt. Kan noe lignende ha skjedd her? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 hmmm tror ikke dette er problemet. Jeg installerte spillet med samme dvd som jeg bruker. Skulle vell funke normalt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå