Cola911 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg jobber på rimi "fast" 1-2 dager i uka, men har blit tilbudt jobb vedsidenav i tjøme, i en spar butikk (bor i tønsberg). Hvordan er reglene for dette? Spurte sjefen min om dette, og han sa nei siden det var en konkurent. Men er dette riktig når det er i en annen by? Eller er dette pga at jeg ikke skal "spionere" på dem? Snakket med sjefen på spar, og der var greit for han. Google rundt, men fant ikke noe om dette. Hvordan er reglene? Lenke til kommentar
DCG Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hva står det i arbeidskontraken din og/eller personalhåndboken? Jeg har hatt kontrakt tidligere som har spesifisert at "arbeid skal ikke utføres for konkurrenter og heller ikke om det går ut over vanlig arbeid". Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) "Før man tar annet lønnet arbeid eller oppdrag av noen art, skal dette på forhånd tas opp og klareres med nærmeste overordnede." Faen... Takk for tipset DCG. Endret 23. juli 2010 av Cola911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå