Gå til innhold

Zyxel P2602HWT Memory Usage

Anbefalte innlegg

Hei,

Sitter her med en sånn Zyxel P2602HWT multimodem fra telenor.

I statussiden på routeren står det at memory usage er 110%, noe som jeg synes er alt for høyt..

Kjører ikke noe torrentprogram eller noe annet som bruker nett. Har den nyeste firmwaren for den og uansett om jeg restarter den så går den tilbake til 110%. Kan dette også gjøre at linjen min blir utrolig treig? Har premium fra telenor og får ca 5 mbps i speedtest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme modem, den står på 148% minnebruk :), fungerer greit nok.

Har ikke merket noen kjempeproblemer med hastighet, men noe supermodem er det nok ikke, trådløs faller foreksempel ut noen minutter om det kommer nye nettverk.

Endret av arjato
Lenke til kommentar

Hei, takk for svar!

Ja, noe kjempemodem er det ikke.. Tåler ikke noe torrent trafikk før det dør og restarter xD

Angående torrent trafikken problemet, så kan du prøve å begrense nedhastigheten din litt under maksimal nedhastigheten. Hvis maks hastigheten er 400 kB, så setter du ned maks hastigheten til ca 360 kB i torrent programmet.Da kan du bli kvitt problemet med omstart av modemet.

Lenke til kommentar

Hei,

Sitter her med en sånn Zyxel P2602HWT multimodem fra telenor.

I statussiden på routeren står det at memory usage er 110%, noe som jeg synes er alt for høyt..

Kjører ikke noe torrentprogram eller noe annet som bruker nett. Har den nyeste firmwaren for den og uansett om jeg restarter den så går den tilbake til 110%. Kan dette også gjøre at linjen min blir utrolig treig? Har premium fra telenor og får ca 5 mbps i speedtest.

Har snakket med Telenor om dette tidligere. Det er bare en bug i web-gui'en :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...