Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan få henne interressert igjen

Gjest Fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet

Ble for et par måneder siden kom verdens mest sjarmerende og søte jente bort til meg ute på byn en helg og presenterer seg. Vi finner raskt tonen og vi prater sammen hele resten av kvelden.

Jeg jobber i nordsjøen og måtte reise på jobb et par dager etter jeg traff henne første gang, men vi holdt kontatkten og snakket sammen på internett og telefon i flere timer hver dag de 2 ukene jeg var på jobb.

Vi fant da ut at vi har mange like interesser og alt virker i det hele tatt veldig perfekt. Hun kan også fortelle meg at hun har vert interressert og har gått å kikket på meg i flere måneder.

Når jeg kommer hjem så dater vi 3-4 ganger og vi storkoser oss sammen. Hun sier også at hun har hatt det helt fantastisk sammen med meg.

Plutselig en dag så kommer hun å sier at hun er veldig usikker på hva hun vil og om hun er klar for noe mer med meg.

Hun sier hun liker meg veldig godt og at hun kommer til å angre om hun slipper meg. Men hun vil ikke ha noe press på seg ved at jeg skal gå å vente på at hun skal bestemme seg for hva hun vil, derfor var det best å si at det ikke blir noe mer mellom oss nå.

Nå har det gått 3-4 uker uten at vi har truffet hverandre, men hun tar fortsatt kontakt med meg og vi snakker litt over nettet.

Jeg har jo falt for og blitt skikkelig betatt av denne jenten.

Det jeg da lurer på er om noen har noen har noen råd hva jeg kan gjøre her.

Er det noe håp om at hun vil treffe meg igjen, eller skal jeg bare gi henne opp?

Er det noe jeg kan gjøre for å sjarmere henne skikkelig?

Eller er det rett og slett bare å gi henne opp?

Jenta er forresten 25 år gammel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble for et par måneder siden kom verdens mest sjarmerende og søte jente bort til meg ute på byn en helg og presenterer seg. Vi finner raskt tonen og vi prater sammen hele resten av kvelden.

Jeg jobber i nordsjøen og måtte reise på jobb et par dager etter jeg traff henne første gang, men vi holdt kontatkten og snakket sammen på internett og telefon i flere timer hver dag de 2 ukene jeg var på jobb.

Vi fant da ut at vi har mange like interesser og alt virker i det hele tatt veldig perfekt. Hun kan også fortelle meg at hun har vert interressert og har gått å kikket på meg i flere måneder.

Når jeg kommer hjem så dater vi 3-4 ganger og vi storkoser oss sammen. Hun sier også at hun har hatt det helt fantastisk sammen med meg.

Plutselig en dag så kommer hun å sier at hun er veldig usikker på hva hun vil og om hun er klar for noe mer med meg.

Hun sier hun liker meg veldig godt og at hun kommer til å angre om hun slipper meg. Men hun vil ikke ha noe press på seg ved at jeg skal gå å vente på at hun skal bestemme seg for hva hun vil, derfor var det best å si at det ikke blir noe mer mellom oss nå.

Nå har det gått 3-4 uker uten at vi har truffet hverandre, men hun tar fortsatt kontakt med meg og vi snakker litt over nettet.

Jeg har jo falt for og blitt skikkelig betatt av denne jenten.

Det jeg da lurer på er om noen har noen har noen råd hva jeg kan gjøre her.

Er det noe håp om at hun vil treffe meg igjen, eller skal jeg bare gi henne opp?

Er det noe jeg kan gjøre for å sjarmere henne skikkelig?

Eller er det rett og slett bare å gi henne opp?

Jenta er forresten 25 år gammel

Dette er typisk. Ikke at jeg veit så mye om dette, men syns det er mange gutter/menn som skriver om samme problemstilling. Som regel ender det vel med at når hun først har blitt "lei", så skal det mye til for å snu det. Men inntil videre bør du droppe all kontakt. Kan hende du plutselig blir mer "interessant" da. Antageligvis har det gått litt for treigt.

Lenke til kommentar

For all del ikke mas på henne, la henne være den som oftest tar kontakt, og la henne vite at du har et spennende liv utenom henne.

Men når hun tar kontakt, så må du jo vise at du er glad for det og gjerne snakker med henne, men ikke dumt å være litt opptatt og være den som må gå fordi du har planer.

Sender hun deg en sms, så ikke svar to min etterpå hver eneste gang, selv om du kanskje hadde muligheten til det.

Og skriver dere på msn, så sørg for å ikke være altfor pågående og masete. Lykke til.

Edit: som en ovenfor her sa, så kan det ha gå litt treigt framover mellom dere, og du må eskalere mer.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Uten å lese innlegget og kun lese emnet på tråden har jeg dette å si:

Hvis personen har mistet interrese for deg kan man ikke få denne person interesert igjen. Tenk deg selv; Hvordan skal man få en person interesert igjen?

Det kommer aldri til å gå.

Lenke til kommentar

Uten å lese innlegget og kun lese emnet på tråden har jeg dette å si:

Hvis personen har mistet interrese for deg kan man ikke få denne person interesert igjen. Tenk deg selv; Hvordan skal man få en person interesert igjen?

Det kommer aldri til å gå.

Én ting er å mene at det er vanskelig, men å påstå at det er umulig er rett og slett feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...