Janmayen Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har laget musikken til en powerballade. Musikken er max cheezy(og med alle klisjeene), og det bør teksten bli og. Men det må være humor og, ellers blir det bare pinlig. Eksempler på plot som jeg har forkastet er: *En ung mann som blir forelsket i ei dame (som er 80 år) *En som blir forelska i ei dame som viser seg å være søstra si, eller en shemale eller no slikt. *En kjærlighetshistorie der fortelleren har alzheimer. Remember..nope! *Eller så kunne sangen hete "(Don't say there's)Plenty of fish in the sea" og faktisk handle om hvor vanskelig det er å få fisk. Men føler ikke at noen av disse holder mål. Noen kreative sjeler her som kan slenge opp forslag til et plot? Til gjengjeld kan jeg jo slenge ut linken når vi har spilt den inn og lasta opp. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ta en Steel Panther, de har jo ihvertfall usaklige og humoristiske tekster på sine powerballader :!: Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Nettopp. De har fått til det der skikkelig bra. Men jeg kan jo ikke stjele et plot fra dem. "Community property" f.eks er jo fet. Trenger noe i den gata der. Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 ingen ideer her? Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hva med en OL sprinter som forsøker å bedre prestasjonen sin ved å smøre glidemiddel mellom lårene og rompeballene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå