Slimda Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg fjernet programmet igjen, for utvikleren har gitt opp prosjektet og fjerner det i slutten av måneden. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Oppdaga det nå jeg også, kjipt. Da var det ut på leting igjen... Virker som Anime Watcher ikke har fått den meldinga enda, selv om jeg trodde det var de(n) samme som var ansvarlig, får håpe den holder seg. Endret 7. januar 2011 av Benjamin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Om du finner en fullgod løsning, nøl ikke med å post den her. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Mangeeden.com Så ikke den Edit: Sweet, du leser Akumetsu og Übel Blatt Awesome Endret 14. juni 2011 av Deadhound Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 La til mangaeden.com. Jeg har ikke lest Akumetsu og Ubel Blatt på en stund, sistnevnte grunnet mangel på oppdateringer, og førstnevnte på grunn av at jeg glemte hvor langt jeg hadde kommet. Men ja, jeg leser mye manga. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Mangahere.com mangler og Übel blatt er desverre ikke oppdatert Lerst Wolf guy - Wolf Crest? samme forfatter og tegner som i Akumetsu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 La til Mangahere.com også. Wolf Crest leste jeg 2-3 kapittel av, men ble ikke fenget. Får se en annen gang kanskje. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 La til den siden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Har lagt til URL for en mobilapp som jeg absolutt anbefaler. Gjelder bare for Android og Blackberry så vidt jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå