Laze Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Serieform fra Tyrkia. Dette er sånt jeg liker! Litt synd for helhetens skyld at det ikke er overskya på det siste bildet kanskje? Seriens sterkeste er i mine øyne nr.2, som er et av de bedre bildene jeg har sett her på Akam. Får Stephen Shore-vibes i massevis Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg liker ikke komposisjonen på det øverste bildet noe spesielt. Bildet er litt for rotete. Det er veldig lite farger og annet til å trekke oppmerksomheten i bildet, og da blir ofte komposisjonskriteriene langt strengere. Da er man nødt til å fremvise former i bildet, og i dette tilfellet er det ingen former. Hvis du vil ha med alle gravene i bildet ville du sluppet bedre unna med å ryddet opp litt i linjene (f.eks tatt bildet av gravene forifra). En grav og ett tre ville jeg gått for i dette tilfellet. Jeg ville også tatt bildet nærmere bakken. De to neste bildene er langt bedre. Disse bildene har fine former og er veldig ryddige komposisjonsmessig. Jeg synes også at bruken av vidvinkel i disse bildene er veldig god. Du fremhever åpenheten i landskapet. Lenke til kommentar
otveit Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 de to siste bildene er veldig bra komponert, og nedtoningen av fargene passer motivet. strålende kandidater til denne flickrgruppen; social landscapes (unpopulated) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå