Gå til innhold

Skal melde meg opp til IKT-servicefag som privatist til høsten

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er interesert i denne linje, lurer på om hva burde jeg lese på? vil gjerne begyne å lese så snart som mulig!

Hun på privatistkontor sa ingenting om bøker, hun sa at det er ikke noe boklister for privatist.

Har studiekompetansebevis så slipper jeg vel engelsk , norsk og matte.

Håper på egentlig at det blir ledig plasser på vgs, men dt er veldig populær linje har jg hørt

Om noen har bøker til salg eller noe ligende så PM mg:)

trenger alt tips jeg kan få!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tisip har bøker:

- Drift av lokalnettverk, design og sikkerhet

- Praktisk Linux

- Linux tjenestedrift

Når du skal gå opp som privatist får du ikke praksis prøve. Det du får er tre eksamener, det er nyttig å gå gjennom læreplanen å se på punktene de spør etter. Ofte er spm laget ut fra disse.

Ellers er dette ett spm som blir stillt ofte på diskusjon.no- har lenket til ett annet emne.

Endret av Datasmurfen.
Lenke til kommentar

Tisip har bøker:

- Drift av lokalnettverk, design og sikkerhet

- Praktisk Linux

- Linux tjenestedrift

Når du skal gå opp som privatist får du ikke praksis prøve. Det du får er tre eksamener, det er nyttig å gå gjennom læreplanen å se på punktene de spør etter. Ofte er spm laget ut fra disse.

Ellers er dette ett spm som blir stillt ofte på diskusjon.no- har lenket til ett annet emne.

ah takk så mye, tror du det blir en vanskelig eksamen? har aldri hatt linux før , det her blir stor utfordring for meg

Lenke til kommentar

Ang hvor mye linux du får på prøven er jeg usikker på. Men ute i jobb vil du garantert møte det før el siden.

Enkelte spm på prøven kan være:

Hvordan gir du god brukerstøtte i hennhold til regelverk, og hvilke regelverk siktes det til her ?

Personopplysningsloven, arbeidsmiljøloven, åndsverkloven ++. Du bør kjenne litt til disse.

Dette er ett eks på ett spm.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...