Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i kjendis

Gjest Jente 14

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 14

Hei, jeg har et "problem". Og det er at jeg er helt sykt betatt av en av verdenskjent mann, så jeg lurer på om jeg er forelsket i han. Jeg tror jeg er det, dette er ikke en slik 3-ukers kjendis-crush som de fleste får flere ganger i løpet av livet. For jeg har vært dønn forelsket i han i kanskje 4 år nå.

Han er den første og eneste jeg føler at jeg har vært skikkelig forelsket i. Jeg har hørt på musikken hans siden jeg var enda yngre, og blir utrolig nok aldri lei. Hans musikk er den eneste jeg hører på. Jeg (egentlig vennene mine..) begynner å bli veldig lei av at jeg liker han så godt. Hver dag sjekker jeg om det er nyheter om han på internett, og jeg vet utrolig mye om han. Jeg har fult av plakater av han på rommet mitt. Jeg var også på konsert med han denne sommeren. Jeg er fortsatt like "forelsket" selv om jeg da innså hvor nermt men allikevel langt ifra han jeg var. Jeg stod med gjerdet, for jeg stod der 10 timer før konserten begynte...

Han er så å si det eneste jeg tenker på og jeg vet ikke hvordan jeg kan gjøre noe med det. Vennene mine begynner jo å få kjærester og sånn, og det vil jo jeg og, men jeg liker ingen andre... Jeg vil jo ikke like han lenger, men samtidig greier jeg ikke å styre følelsene eller gi slipp på han...

HJELP. Vet ikke hva jeg spør om sånn egentlig, trenger bare noe hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville tro det går over etterhvert, selv om det har vart lenge.

Uansett så kan du jo prøve å tjene litt penger på forelskelsen din. Hvis du kan så mye, ville jeg anbefale deg å melde deg på Kvitt eller Dobbelt. Hehe. Kan jo bli 96000 raske kroner det. ;)

Lenke til kommentar

Du er besatt, og du kan trøste deg med at du er langt ifra den første og eneste som opplever dette. Det kommer nok til å gå over!

Redigert: Spesielt med tanke på at du er 14 år.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Gjest Jente 14

Har faktisk tenkt på kvitt eller dobbelt. Men tenk om jeg hadde svart feil... huff.

Og når du skriver at jeg ikke er den første og eneste som opplever dette, så blir jeg bare lei meg. Jeg vil ha han for meg selv..

Når det er med tanke på han, så er livet mitt så lite føler jeg.. Kan begynne å gråte bare av å tenke på at han ikke vet hvem jeg er...

Lenke til kommentar

Hehe, unnskyld at jeg ler! men jeg har hatt så mange sånne crusher. Og jeg lover deg, det går over.

fra jeg var 10 var jeg veldig forelsket i Daniel Radcliffe fra HP. Det gikk over etter noen år. Fra jeg var 14 til jeg var 16 (ja litt gammelt, når jeg tenker meg om) var jeg kjempe forelsket i Cristiano Ronaldo.

Du TROR du er forelsket, men egentlig så er du bare veldig betatt og besatt av den personen du tror denne personen er! For han kjenner ikke deg, og du kjenner ikke ham. Du er "forelsket" i en idé og alt som foregår rundt.

Det er typisk for tenårene.

plutselig en dag sitter du der og er forelsket i en "ekte" person du faktisk kan snakke til ansikt til ansikt :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nå skal jeg kasta ut et navn og så får vi se hvor mange personer som sier seg enig i å ha opplevd noe liknende med denne personen..

MEGAN FOX!

Kort og godt kan man si at alle som sier at de ikke har følt dette om MFox lyver.

Endret av Dr. Professor
Lenke til kommentar

Nå skal jeg kasta ut et navn og så får vi se hvor mange personer som sier seg enig i å ha opplevd noe liknende med denne personen..

MEGAN FOX!

Kort og godt kan man si at alle som sier at de ikke har følt dette om MFox lyver.

Aldri hatt et crush på hu nei, men skulle gjerne hatt et one night stand med hu. Stor forskjell ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar

Kort og godt kan man si at alle som sier at de ikke har følt dette om MFox lyver.[/i]

Hvis du mener dette tror jeg du har misforstått hva trådstarter føler. Jeg skal ikke benekte at Megan Fox ser bra ut, og jeg hadde ikke hatt noe mot å gå ved hennes side, men jeg har aldri begynt å gråte bare ved å tenke på at hun sannsynligvis ikke aner at jeg eksisterer. Rommet mitt er heller ikke fullt av Megan Fox-plakater!

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...