Puke Nukem Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Litt usikker på om dette er rett kategori å poste i, mod må bare flytte hvis det er feil... JEg var borti et program som gjorde slik at man kunne ha felle desktop på dem, altså at man brukte begge skjermene og hadde et skrivebord. Problemet er at jeg ikke husker hva dette het. Noen tips til hvilket program det var? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det du mener er å vise samme bilde (skrivebordet) på begge skjermene? Hvis jeg ikke tar helt feil, er dette funksjonalitet som støttes at alle (store) operativsystemer uten bruk av tredjepartsprogramvare. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Nei. Det er to fysiske forskjellige maskiner med hver sin skjerm, som viser en form for extended desktop. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Beklager hvis jeg tar feil enda en gang, men kan det være Synergy? La to forskjellige fysiske maskiner dele tastatur og mus? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Det er noe sånt jeg er ute etter ja. Kan godt hende det var synergym skal teste Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Si ifra hvis det løste problemet! Synergy fungerer på alle plattformer, og jeg har selv brukt det i lengre tid. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Det funker ja, men jeg mener å huske at det programmet jeg bruke gjorde slik at skjermen på maskin 2. fungerte som en skjerm til maskin 1. Det er m ue mulig jeg husker feil nå.... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 det er ikke KVM-switch du er på jakt etter da? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 I grunn ikke. Den gjør jo bare at jeg kan bruke en skjerm til flere maskiner... Shame on me for at jeg ikke husker hvilken tråd jeg leste om programmet i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå