Centrino Skrevet 20. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2003 Må sies å være useriøst, hvis de ikke rydder opp i ulike kundeforhold ang. bærbare maskiner. Men dog positivt at de prøver så godt de kan. Mulig de er inne i en vanskelig fase, de må jo i alle tilfeller legge ut for alle varene før de får solgt disse....kan være "smærtefullt" for mindre butikker :o Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2003 Jaja, jeg valgte ihvertfall å hente pcen jeg bestilte fra PCMAX i dag på posten. Sitter faktisk i skrivende stund å bruker den nå. En G732 for de som lurte på det. Syntes aldeles ikke den bråker så mye som alle skal ha det til. Litt er det så klart, hvilket jeg var klar over da jeg bestilte den, men ikke i nærheten av den stasjonære jeg hadde før. Jeg har ikke brukt den så lenge, så noen recension kan jeg ikke akkurat gi. Men førsteinntrykket er sinnsykt bra. Eneste spillet jeg har testet foreløpig er GTA Vice City. Det gikk 100% glatt i 1024x768x32bit. Det er ikke helt umulig det har noe å gjøre med de 1024MB ram jeg bestilte på den. Vet dette ikke hadde så mye med PCMAX sin seriøsitet å gjøre, men dog.. HAr allikevel vært mange spørmål rundt denne maskinen her på forumet. uberboss: Litt dårlig "sak" du hadde der forresten, hvis det kan kalles en sak da... Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 21. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 vil bare si til PCMAX sitt forsvar at jeg har kjøpt mange varer der bla prosessorer til langt billigere priser enn samtlige andre webshoper.. hvor finner man 5400 omdreiningers harddisker til bærbare jo på PCMAX... er de billigst av alle på disse harddiskene?jaaaaaaaaaaaaaaa er de billigst på ram til bærbare pcer?? jjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa svarer de på mailene mine?? nnnnnnnneeeeeeeeeeeiiiii jeg sier bare en ting: kjøp på PCMAX.. la oss fortsatt få rimelige produkter vi ikke finner andre steder Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg kjøpte deler til en hel pc på PCMAX for 3 måneder siden. Jeg bestillte et hk (a7n8x-dlx) som de ikke hadde på lager, det ble en ventetid og jeg ringte dem. Du skal få 200kr avslag hvis du ikke avbestiller sa de.. Jeg ventet i en uke og dro for å hente varene i butikken. Jeg spurte hvorfor alt hadde tatt så lang tid (nærmere 3 uker fra bestilling) og fikk som svar at de hadde gjort en feil ved importen. Du kan få et radeon 9500 (moddbart til 9700) istedenfor 8500le til en meget hyggelig pris som et ekstra avslag hvis det er interresant, og jeg takket ja. (jeg scorer vel rundt det dobbelte i 3dmark pga. bytting av skjermkort og softmod til 9700) Han i butikken oppfordret meg tilogmed å modde!! Nå sitter jeg med en pc som har fungert kjempebra og har ikkeno negativt å si om Pcmax. Synd at det kanskje skal legges ned synes jeg Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 21. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har så godt som bare positive erfaringer med PCMAX. Enkelte prosessorer, harddisker og skjermkort er billigere der enn noen andre steder. De er blant de første som leverer originale ATI-skjermkort også, noe jeg setter stor pris på Det er for trist hvis de legges ned Jeg har også fått retunert ødelagte varer helt uten problemer Lenke til kommentar
Centrino Skrevet 22. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2003 Har snakket med de, fortløpende siste mnd. ingenting som tilsier at de skal legge ned...bare rykter forløpig. Noe problemer ifølge brønnøysund reg. men Pc Max har en god historikk i foregående år...bare litt på "glattisen" for øyeblikket. Kan gå helt fint, men klart hvis det fortsetter over lengre tid vil det kanskje være noe problemer. Har selv vært der og snakket med de, og testet G732, for å sjekke støynivå etc. Maskinen er ifølge min mening helt "knall" så lenge du er klar over at det er 2 vifter, med dertil desktop pros. som ikke egner seg for alle steder på denne kloden. Men for min del venter jeg på G551 med Centrino pros., som forhåpentligvis kommer snart... 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå