Gå til innhold

Hvilken type sigar

mehh

Anbefalte innlegg

Skal ha en kveld med gutta snart og tenkte jeg skulle kjøpe meg en sigar, men på butikken ser jeg mange forksjellige typer og ettersom jeg aldri har røyket en sigar før så vet jeg ikke helt hva jeg ser etter.

Det jeg har sett på er enkelt sigarer som montecristo osv, men har også funnet små bokser med sigarer ( ikke cigarellos). Hva er hovedforskjellen på de store og de i bokser, er det bare størrelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ha en kveld med gutta snart og tenkte jeg skulle kjøpe meg en sigar, men på butikken ser jeg mange forksjellige typer og ettersom jeg aldri har røyket en sigar før så vet jeg ikke helt hva jeg ser etter.

Det jeg har sett på er enkelt sigarer som montecristo osv, men har også funnet små bokser med sigarer ( ikke cigarellos). Hva er hovedforskjellen på de store og de i bokser, er det bare størrelsen?

Jeg tror de store er av bedre kvalitet enn de små.

Jeg vil anbefale deg King George de er gode :) og ikke så dyre :D

Lenke til kommentar

Var på butikken tidligere idag, det eneste utvalget som jeg kjente til var montecristo og romeo y julieta. Vet ikke om du har prøvd de, men hvilken er og anbefale?

mener jeg har røykt montecristo noen år tilbake vet lite om den andre:P så vet ikke hva du burde velge av de 2 ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...