Nobrain Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei alle sammen eg har en lenovo ett eller annet laptop og nå har den kontakten til strømforsyningen røket, det som er problemet er at når eg åpnet den kontakten var det fire tilkoblingspunkter men bare to ledninger fra strømforsyningen det eg lurte på er om det er noen som har greie på hvilke ledninger som skal hvor?? Legger ved bilde av problembarnet Håper det er noen som har greie på dette trodde det bare var - eller + eg men den gang ei! På forhånd takk Mvh Nobrain! Lenke til kommentar
Nobrain Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Ingen som vet?? tør liksom ikke bare og prøve heller... hehe Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Begge røde til pluss og begge svarte til minus er mest logisk og sannsynlig. Lenke til kommentar
Nobrain Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Begge røde til pluss og begge svarte til minus er mest logisk og sannsynlig. hehe joda er greit nok det hadde det vert så enkelt men fargene er bare rent tilfeldig siden det er eg som har loddet de på alle var svarte men eg hadde ikke så tykk svart ledning og det var to forskjellige tykkelser på de så derfor rød og svart... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sjekk om det står noe under PCen (og evt poweret) om minus er i senter eller ytterst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå