Sigurdl Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Siden oppgradering til det nye forumet har jeg hatt problemer med og svare direkte frå artiklar. Dette er fordi annonsen kjem over "send inn inlegg" knappen. Selfølgelig kan eg trykke på sjå diskusjon i forumet men er ganske greit og kunne gjere det frå artikkelen. Det skjer på alle artiklar. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Skjer her også. Kvifor skjer det? Er det noko som kan gjerast for å få vekk annonsen? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Du kan bruke div add blockere men det fins knapt til safari, så hadde likt om det hadde fyngert uten. Endret 25. juli 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Har det samme problemet. Ikke sikker på at det skyldes annonsen, har egentlig ikke peiling på hvorfor det skjer. Bruker add bloker i crome hvis det har noe og si. Endret 7. september 2010 av akle Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) "send " knappen er forsatt skjult. jeg bruker firefox ellers så opphevede jeg at siden til diskusjon.no var helt ute av formateringen . det var barre en lang liste med alle valgene i tillegg virket hele forumet til å være "optant" en stund da nettleseren stod å ventet på siden Endret 28. september 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Trykk tab, så kommer knappen frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg