Slaps Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Det vil si at driverene kommer ikke i Windows 7 navnet, men i og med at Windows 7 er mye basert på vista er ikke dette et problem. Det var værre mellom XP og Vista driverene. Det går helt fint å kjøre Vista drivere i Windows 7. Ulemper med W7 med Vista drivere har jeg aldri opplevd/ hørt om. EDIT: btw vurder å bytte 5850 kortet med GTX 460. Det er dårligere, men mer pris/ytelse etter jeg har sett på tester osv. Der er en solid forskjell i pris GTX 460 1700kr vs 5850 2200kr. Men se litt selv og bestem deg, kan anbefale begge. Sorry for tullet Endret 24. juli 2010 av Slaps'ærn Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 De har jo Windows 7 drivere? http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3533#dl Går jo enda bedre da Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 haha:L (jeg viste ikke atdet var w7 drivere:P) takk, ska se litt på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå