Raul07 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Heisann, Eg har sett på noen sykler. Kom sist over denne: http://www.bikeshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=11146 Noen som vet om denne er bra sykkel for en nybegynner? Ikke noe konkurranse bruk me vil helst ha en sykkel som funke skikkelig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Tja, helt grei sykkel til den prisen. Er mye Campa deler, som ikke er verdens beste, men heller ikke verdens dårligste deler, ligger sånn midt på tre'et. Kurant sykkel for nybegynnere som deg selv. Og ang fungerer skikkelig så gjør stort sett alle sykler det, med rett stell og behandling. Men om du vil ha ett "go" eller ett "no" på sykkelen så får du definitivt ett GO fra meg. Endret 22. juli 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Tja, helt grei sykkel til den prisen. Er mye Campa deler, som ikke er verdens beste, men heller ikke verdens dårligste deler, ligger sånn midt på tre'et. Kurant sykkel for nybegynnere som deg selv. Og ang fungerer skikkelig så gjør stort sett alle sykler det, med rett stell og behandling. Men om du vil ha ett "go" eller ett "no" på sykkelen så får du definitivt ett GO fra meg. Eg bestilte denne i går kveld. Fant en del god omtale. Var mer enn god nok for en nybegynner. Kan invistere i en ny sykkel om et par år. Må holde så pass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå