Gå til innhold

Bør jeg se videre på Saw serien?

Tenklitt

Anbefalte innlegg

Jeg ble anbefalt Saw filmene, og begynte på den første. Jeg er i utgangspunktet ikke fan av sjangeren, men gav den en sjanse. Jeg likte den veldig :) Ikke på grunn av at jeg digger nærbilder av folk som

kutter av seg foten

men jeg likte den på grunn av alle tvistene og overraskelsene.

Men bør jeg fortsette? Jeg innbiller meg at jeg nå skjønner greien, eller er de andre filmene like gode, og like overraskende? Eller er det bare 6 filmer til med pur ondskap, uten de gode tvistene og overaskelsene?

Endret av Tenklitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den første er genial, den andre er god underholdning den også. Jeg har bare sett til nr 4. 3 og 4 er bare tortur fest med dårlige twister, ikke verdt å invistere tid i imo

Takk for godt svar :) Jeg lurte nemlig på det. Om resten av filmene kun var fokusert på torturen, så er de ikke verd tiden. Jeg likte den første svært godt, men stort sett på grunn av tvistene. Den var genial som du skriver :)

Lenke til kommentar

Enig med "Batnobbit".

Har selv fått kun sett de 4 første filmene, men skal få sett 5'ern nå og gå til innkjøp av nr. 6 som mange mener er den beste i serien(!)

Nr. 3 og 4 går mer over på å vise groteske scener, så er du klar for å se operasjoner etc. så er det bare å kjøre på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...