Tenklitt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg ble anbefalt Saw filmene, og begynte på den første. Jeg er i utgangspunktet ikke fan av sjangeren, men gav den en sjanse. Jeg likte den veldig Ikke på grunn av at jeg digger nærbilder av folk som kutter av seg foten men jeg likte den på grunn av alle tvistene og overraskelsene. Men bør jeg fortsette? Jeg innbiller meg at jeg nå skjønner greien, eller er de andre filmene like gode, og like overraskende? Eller er det bare 6 filmer til med pur ondskap, uten de gode tvistene og overaskelsene? Endret 21. juli 2010 av Tenklitt Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det må du mesten bestemme selv. Har du tid og ikkje har noko anna du ville sett så er det vel bare og kjøre på, eller? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Den første er genial, den andre er god underholdning den også. Jeg har bare sett til nr 4. 3 og 4 er bare tortur fest med dårlige twister, ikke verdt å invistere tid i imo Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Den første er genial, den andre er god underholdning den også. Jeg har bare sett til nr 4. 3 og 4 er bare tortur fest med dårlige twister, ikke verdt å invistere tid i imo Takk for godt svar Jeg lurte nemlig på det. Om resten av filmene kun var fokusert på torturen, så er de ikke verd tiden. Jeg likte den første svært godt, men stort sett på grunn av tvistene. Den var genial som du skriver Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Enig med "Batnobbit". Har selv fått kun sett de 4 første filmene, men skal få sett 5'ern nå og gå til innkjøp av nr. 6 som mange mener er den beste i serien(!) Nr. 3 og 4 går mer over på å vise groteske scener, så er du klar for å se operasjoner etc. så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå