mutras Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kjøpte en datamaskin fra komplett, og satt den sammen. Men når jeg prøver å starte den stopper den med en gang. Alt slår seg av, og etter noen sekunder starter den igjen. Hva skal jeg gjøre!? Er denne her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488612 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hva du skal gjøre? Prøv å demontere den og sett den samen igjen. Du har sikkert gjort noe feil. Typisk feil kan f.ex å sette ram-brikkene dårlig i slik at ikke alle pinnene får kontakt. Og så er det en annen ting som jeg synes er skikkelig FYFY, men som er et tema det snakkes lite om. Det er å trø inn ram og prosessor ETTER at hovedkortet er skrudd inn i kabinettet. Da kan hovedkortet bli skadet som følge av den mekaniske belastningen det utsettes for. Den andre fyfy-tingen som oftere nevnes er dette med statisk elektrisitet. Dette er et fenomen som fører til at pc-deler så altfor ofte avgår med døden. Om ikke med en gang, så etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå