xenox Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg sliter litt med frames. Jeg skulle likt å få en som er vannrett mens en er loddrett. den vannrette er Under tittelen, mens den loddrette skal være til venstre resten skal være en frame. Skiv forståelig, gjerne hele koden også!! =) [ Denne Melding var redigert av: xenox på 2002-01-30 19:16 ] Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 sjekk denne siden: http://inhtml.starnate.com/html/frames.html står en del om frames der. masse bra informasjon på norsk på http://inhtml.starnate.com :smile: Lenke til kommentar
ebe Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 <html> <head> <title>hjemmeside</title> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> </head> <frameset framespacing="0" rows="65,*"> <frame name="banner" scrolling="no" noresize target="innhold" src="Overskrift.htm" marginwidth="16" marginheight="12"> <frameset cols="189,*"> <frame name="innhold" target="hoved" src="Innhold.htm"> <frame name="hoved" src="Hovedsiden.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" target="_self"> </frameset> <noframes> <body> </body> </noframes> </frameset> </html> Overskrift.htm, Innhold.htm og Hovedsiden.htm er sider som vises i de tre rammene. [ Denne Melding var redigert av: ebe på 2002-01-30 19:54 ] Lenke til kommentar
xenox Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Skjønte ikke mye av innlegget ditt ebe, men du har det jeg er ute etter. Jeg bare så det ikke! Sorry! |XenoX| Lenke til kommentar
ebe Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 hehe... ikke så rart når forumet støtter html-koder... forsøket var bra, det skal jeg ha for! hehe :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå