Bakitafrasnikaren Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Srinivasa Ramanujan Det er korrekt Lenke til kommentar
sivertaa Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Siden HEAL ikke har benyttet seg av sin mulighet til å starte en ny person og det har gått over 10 måneder uten noen aktivitet her så tar jeg meg friheten til å starte en ny person. "Jeg kom opp med historiens kanskje mest berømte likning samtidig som jeg for alltid endret vitenskapens oppfatning av tid. Men i dag er jeg nok for de fleste mest kjent som selve definisjonen av geni." Lenke til kommentar
( ) Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hyggelig at du gir en oppgave som er så opplagt! Nei, jeg svarer ikke... (Jeg er nemlig ikke sikker på om jeg har anledning til å gi evt. hint dersom jeg blir ny oppgavestiller.) Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Orsak for sein respons, eg har sidan den tid skifta nick. Får prøve på eit nytt forsøk no, sidan svaret er Albert Einstein. Lenke til kommentar
sivertaa Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Orsak for sein respons, eg har sidan den tid skifta nick. Får prøve på eit nytt forsøk no, sidan svaret er Albert Einstein. Korrekt, din tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå