Mr.Duklain Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Julius Cesær eller vidi vida vici på latin Endret 30. august 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Eller veni, vidi, vici. Eg kom, eg såg, eg vann. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Julius Cesær eller vidi vida vici på latin Riktig, var for sent til å finne på noe orginalt. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) hehe ok Jeg var lege men tok kontroll over et land i praksis i 2år helt til jeg ble henrettet av folk fra konge fammilien Endret 30. august 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Johann Friedrich von Struensee Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Johann Friedrich von Struensee Helt riktig trodde den skulle bli litt vanskelig Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Begge mine bestefedre var i si samtid blant dei mest framtredande innanfor same felt, medan eg sjølv sette standarden for eit meir moderne medium. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Eg utdanna meg til pilot i hærens flyvåpen, og starta tre år seinare mitt eige flyselskap. Blei seinare arrestert av nazistane under WW2 og sat to år i tysk fangenskap. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Charles Lindbergh? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Eg er nok på ingen måte ein like kjend flygar som Charles Lindbergh, men tidsromet er riktig. Den yngste av mine bestefedre vann nobelpris, medan han som er 4 år eldre likevel er meir kjend internasjonalt. Gjennom mi karriere har eg "levandegjort" nokre av verka deira. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Min son med same namn var ambassadør i mellom anna Beijing og Kairo, samt kommandør av St. Olavs Orden. Egypt var også stad for eit av min bestefars mest kjende verk. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg var en en eksperimentell arkeolog, eventyrer og forfatter som skulle bevise at Polynesia ble befolket av Sør-Amerika. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Thor Heyerdal Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Hmm, jeg er medlem av en fornem politisk og økonomisk familie, der jeg er en av to som har holdt en høystilling i et mektig land, mine etterkommere er også å finne i norge Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nelson Rockefeller? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Nope, Jeg ledet landet mitt gjennom 2 store kriser Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ok, prøver igjen.. Franklin Delano Roosevelt. Seksmenning og tidl. president: Theodore Roosevelt Barnebarn i Norge: John Roosevelt Boettiger Kriser: Den økonomiske depresjonen (gjennom New Deal) og WW2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå