krikkert Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nei, han er nærmere heimen enn Ivan. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Svaret var Gustav Vasa. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Min far var skomaker og jeg ble nesten ferdig utdannet prest. Jeg var en av de mektigste menneskene i min tid, hvem er jeg? Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jepp. Jeg studerte matematikk og kom fra en jødisk middelklassefamilie. Jeg var en hærfører, men endte etterhvert i eksil. Hvem var jeg? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Josephus ? men han var av presteslekt så tviler men prøver.... Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Mordechai Vanunu Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Nei. Jeg har levd en gang de 200 siste årene. Forøvrig var jeg en stor demagog. Endret 5. oktober 2012 av Kasparov Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Aha.. Lev Trotskij Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Eg vart fødd i ei vestleg vinterkommune, men vaks opp i vindens vertsby. Ei stund arbeidde eg som laboratorieassistent, mitt eige eksperiment var av meir atletisk karakter. Nesten 90% var sigersraten for mitt lag før eg tragisk omkom til nasjonens store sorg. Eg har også gitt namn til ein bil. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Mercédès Jellinek ? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Eg var ein taktisk nybrotsmann blant kjempande irar. Mitt fly styrta på veg til filminnspeling. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Knute Rockne. Eg måtte jukse litt for å klare den. Eg reknar med at den er rett, så eg køyrer på med ein ny ein. Eg voks opp i fattige kår. Eg var fantastisk gåverik i ei bestemt akademisk grein, og talentet vart oppdaga av omverda når eg var i 20-åra. Eg døydde i ung alder, men ikkje før at eg hadde rokke å gjere store bidrag til vitskapen. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Riktig det Niels Henrik Abel? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Riktig det Niels Henrik Abel? Det kunne like godt ha vore han, men eg tenkjer på ein som var enda litt fattigare. Endret 28. oktober 2012 av Magnus_L Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Blaise Pascal? Eg døydde enda yngre. Ein nasjonal merkedag i heimlandet mitt er oppkalla etter meg. Merkedagen blir arrangert for å spreie medvit om den vitskapen eg dreiv på med. Endret 4. november 2012 av Magnus_L Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Eg drog til England når eg var 27 år. Eg døydde når eg var 32 år. Og ja, eg var flink i matematikk Endret 8. januar 2013 av Magnus_L Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Srinivasa Ramanujan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå