Kvassbert Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det er rett. You're on. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Mens vi venter på HEAL tar jeg en ny en Min øverstkommanderende var ikke helt fornøyd med meg men allikevel, ble jeg konge. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Mens vi venter på HEAL tar jeg en ny en Min øverstkommanderende var ikke helt fornøyd med meg men allikevel, ble jeg konge. Hvem er jeg? Jean Baptiste Bernadotte/Karl 3? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Mens vi venter på HEAL tar jeg en ny en Min øverstkommanderende var ikke helt fornøyd med meg men allikevel, ble jeg konge. Hvem er jeg? Jean Baptiste Bernadotte/Karl 3? Riktig Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Noen som vil ta en ny? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Eg bidrog sterkt til mitt fagfelts utvikling og tydde ofte til kniven. Du finn mitt namn som kryptar i kroppens emulgatoraggregat. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Eg tok doktorgrad ved eit universitet som idag har 15 nobelprisar. Min samarbeidspartnar hadde same etternamn som eit kjend bilmerke, og vart ansett av meg i strid mot resten av institusjonen sitt ønskje. Min store rival heldt til i mitt nordlege naboland. Han hadde ei anna årsaksforklaring på eit skadeleg fenomen, vi unngjekk kvarandre helst. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 tviler på at det er rett men prøver meg... Carl Benz ? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Nei, det er feil og du har ikkje lese oppgåva godt nok. Eg hadde ingenting med bilar å gjere, eg var ein vitskapsmann og nytenkjar innanfor mitt felt. Edit: Fornamnet er korrekt (må få litt fart i denne igjen) Endret 23. februar 2012 av HEAL Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 No har det gått snart to veker, så eg finn tida mogen å avslutte før leiken vert enda mindre god. Korrekt svar: Carl von Rokitansky Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Om det er greit så hiver jeg meg inn med en liten oppgave. Jeg var sønn av en pave og selv om jeg oppnådde mye døde jeg relativt ung. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Om det er greit så hiver jeg meg inn med en liten oppgave. Jeg var sønn av en pave og selv om jeg oppnådde mye døde jeg relativt ung. Cesare Borgia ? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Flotte greier Jeg var biskop men mest kjent for min dagbok. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Er det nå man bør poengtere at det finnes tusenvis av biskoper som har ført dagbok, siden de alltid ble utdannet til å skrive, og det var vanlig for skrivende å føre dagbok før i tiden...? Men det at personen er mer kjent for dagboken enn for bispegjerninger er jo et hint... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Er det nå man bør poengtere at det finnes tusenvis av biskoper som har ført dagbok, siden de alltid ble utdannet til å skrive, og det var vanlig for skrivende å føre dagbok før i tiden...? Men det at personen er mer kjent for dagboken enn for bispegjerninger er jo et hint... Det er riktig det du sier men ja han er mer kjent for sin dagbok enn som biskop Nytt hint: Det er et spesielt år som gjør min dagbok spesiell. Her er et utdrag fra min dagbok " Imorgen Eftermiddag Kl. 5 er paa Raadstuen berammet en Sam- ling, hvor Offere skulde bringes paa Fædrelandets Alter af Sølv og deslige, og overgives Rigets Regent ved hans ankomst paa Søndag. " Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 ingen som vil prøve seg? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Claus Pawels? Hvis det mot formodning skulle være rett, så har jg ikke tid til å lage ny oppg. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Claus Pawels? Hvis det mot formodning skulle være rett, så har jg ikke tid til å lage ny oppg. Det er rett Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Ja, der får jeg for å bruke norsk wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå