Mr.Duklain Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Harald Hårfagre? Riktig tok en lett en denne gang Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Pokker! Skulle egentlig si Harald Hårfagre, men syntes det virket for lett Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Pokker! Skulle egentlig si Harald Hårfagre, men syntes det virket for lett Hehe viktig å gå etter magefølesen Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tja. Får jeg grave litt i pappen da. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Min hendelse blir sett på som et forvarsel til et imperiums undergang. Jeg reiste over grenser og havnet på det viktige stedet, svært uventet! OG dagen det skjedde på var også svært uheldig for imperiet jeg utfordret. Hvem er jeg, og hva gjorde jeg? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Skudd i bekmørke, men prøver med Konstantin den Store? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Mathias Rust, 28.05.1987 - landa på den raude plass med privatfly. Endret 29. januar 2012 av HEAL Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Helt riktig, og dette skjedde uheldigvis på "DE sovjetiske grensesoldaters dag". Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Du er ganske hvass Heal. Eller var dette veldig lett? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Fair enough vanskegrad, her kjem neste gåte: Eg kom frå eit av mitt lands mektigaste og mest kjende familiar. Min bestefar skapte dåtidas største selskap i sitt slag. Min far donerte av sin velstand til ei rekkje samfunnsnyttige føremål. Min son hadde ein relasjon til Norge. Eg har hatt ei svært høg maktstilling i mitt land. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Både eg og min forgjengar i jobben oppnådde denne på atypisk vis. Eg blei kraftig kritisert av konservative innanfor min eigen fraksjon. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 hhohoho! Nelson Rockefeller visepresident under Gerald Ford Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 DEt er jeg ganske overbevist om. Bestefar var Joh D. Rockefeller. Verdens største oljeselskap. Kritisert av konservative røster i det republikanske partiet. Faren drev masse med veldedighet. Forgjenger i jobben var Ford, som ikke ble valgt. Akkurat hvordan han selv kom til embetet er jeg ikke sikker på. Relasjon til Norge vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Riktig svar og resonnement Rockefeller blei utnemnd til visepresident etter Watergate, heller ikkje han gjennom val. Sonen Stephen var i fleire år gift med sin norske au pair. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Å gå ut uten jakke på vinterstid er dumt. Det lærte jeg på den harde måten. Hjelper ikke å ha en høy stilling da. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Den aller korteste av de med mitt embete hadde jeg. Og da snakker jeg ikke grisete. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Med samme etternavn som en i et kjent britisk band så er ejg nok ikke fullt så berømt som han.' Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 William Henry Harrison Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå