Kvassbert Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 JEg tror du bare får si det. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 JEg tror du bare får si det. Jeg tror dere klare det nå dere får et siste hint så sier jeg svaret Forsvarverket er oppkalt etter mitt folks navn og detter er forsatt navnet på landet den dag i dag. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Gudrød veidekonge, dansk sagnkonge og kjent for festninga dannevirke. Endret 4. januar 2012 av HEAL Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gudrød veidekonge, dansk sagnkonge og kjent for festninga dannevirke. Catsjing Riktig! Jeg viste at en fikk denne riktig er vell egentlig delvis sagnkonge men ok din tur. Den store er selvfølgelig Frankerkongen Karl den store. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kommer du med en ny HEAL? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Ved storelvas breidder blei eg i følgje legenda fødd i løyndom og sendt i ei sivkorg med straumen. Eg arbeidde ved kongens slott, men eit teikn førde til at lagnaden min snudde. Eg opponerte mot regimet, inntok min rettmessige posisjon og kjempa eit viktig slag utanfor byen, viss namn kan forbindast med ei fiktiv krysningsrase på svartspråk. Over dei svarthuda regjerte eg, mine nabofolk la eg under meg, mitt multietniske imperium ekspanderte til eg fekk plass blant dei store. Endret 6. januar 2012 av HEAL Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Med svært få detaljer byttet ut har vi jo Moshe, men vi snakker vel om historie her, og ikke overnaturlige eventyr? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Eg er historisk dokumenterbar og ikkje nemnd i judeokristne skrifter. Enkelte hevdar eg er den same bibelske person som vert omtala som ein stor jegar og ber namnet til eit programmeringsspråk, men denne koplinga er ikkje eintydig. Eit argument for er grunnlegginga av mitt rikes hovudstad. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Denne kan bli riktig så spennende! Jeg er hooked allerede, og sitter og går gjennom wikipedia sidelengs Havner i Assyria eller Babylon hele tiden, men det er kanksje naturlig siden det var The Place To Be i de dager. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hehe tror jeg vet hvem det er men vil ikke si det fordi jeg kommer ikke på en ny oppgave Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Sargon den store. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Riktig svar Din tur! Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Glødende jernstang Inkompetanse Med i film Gikk av Hvem er jeg? Litt raskt og enkelt denne gangen Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Ingen? Mere hint ? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Middelalder - kongestoff Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Så når du sier at han var med i film, så mener du at noen spilte ham i en film; ikke at han spilte i en film? For jeg har vært på villspor i så fall... Greit å få klarhet i. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ja han er portrettert på film. ikke som hoverolle. Filmen gikk i jula på TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå