Mr.Duklain Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Nope Mere hint ? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ok dette er riktig lenge siden og det var en pave involvert. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Nei denne tråden eller hva det er suger hardt!! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ok dette er riktig lenge siden og det var en pave involvert. Jeg tror jeg vet det Karl den Store blir Keiser av Det Hellige Romerske riket Er det riktig? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hurra! Paven går bak han under gudstjenesten første juledag 800. Karl blir tatt på senga, men blir også keiser. Og til deg som synes dette suger, du er vel ikke lurere da. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Dette suger!! Kvass deg bert!! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hurra! Paven går bak han under gudstjenesten første juledag 800. Karl blir tatt på senga, men blir også keiser. Se der ja Ok min tur Min motstander var ubeseiret men hans hær klarte ikke å erobre mitt land. Mitt liv endte med at jeg ble drept av mine egne menn. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Karl XII? Ikke riktig dette var mye tidligere, men det dreier seg om Skandinavia Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Nytt hint siden jeg er så snill Mitt navn kan bli forvekslet med en monarks bestefar som har ganske likt navn som meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Noen flere hint? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Noen flere hint? Ok Min Motstander har blitt nevnt før i denne tråden. (Og jeg tviler på at dere har hørt om denne personen hvis dere ikke vet mye om hans rival, som dere garantert vet hvem er.) Endret 29. desember 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hurra! Paven går bak han under gudstjenesten første juledag 800. Karl blir tatt på senga, men blir også keiser. Se der ja Ok min tur Min motstander var ubeseiret men hans hær klarte ikke å erobre mitt land. Mitt liv endte med at jeg ble drept av mine egne menn. Hvem er jeg? Har ikke den fjerneste anelse, sier Karl Brink som ble smurt bort av sine egne smørere. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hint? Ok vet at dette er en vanskelig oppgave tenkte folk måtte ha en god en å gruble på Nytt hint: Jeg var i krig med min bror, som støttet "den store" med mange døtre. Er som sakt viktig at dere også vet hvem "den store" er før dere vet hvem denne personen er. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ingen som vil gjette? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg er totalt blank... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Ok nytt hint jeg har fått æren for å bygge et kjent forsvarsverk for å stopppe invasjon fra "den store" men arkiologiske bevis viser til at jeg ikke skal ha all æren. Endret 1. januar 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå