Shruggie Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Altså, denne karen: http://en.wikipedia.org/wiki/Archduke_Charles,_Duke_of_Teschen I motsetning til absolutt alle kongelige fra Østerrike Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Archduke Charles var jo desverre den beste generalen østrike hadde, desverre for østrike, mens russland, england og ikke minst frankrike hadde i hvertfall noen gode generaler. Hadde østrike veldig få, og deres beste var altså en epeleptiker som fikk anfall når han ble stresset. Prøysen hadde heller ikke de aller beste, Blücher var i bestefall en kompetent general, i værstefall små gal, men han var ikke redd for napoleon og haten franskmenn intesnst så han var brukbar, men heldgivis hadde prøysene mange gode lavere generaler og ikke minst lavere offiserer i oberster og slikt. Østriske hæren var den som var den mest foreldret og den som manglet flest gode og kompetente offiserer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Se også: Første verdenskrig. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Riktig, hadde ikke noe bedre å komme med. Ok min tur. Jeg emigrerte fra mitt land men opprettholdt språket mitt der jeg kom både for meg selv og andre. Hvem er jeg? Hint: Media. Endret 4. desember 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hint: Borgerkrig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Hans Christian Heg? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hans Christian Heg? Close but no sigar. Hint: Fokusere mere på det første hintet enn det andre. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Robert Murdoch Gunfreak var nærmere. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hint: En av mine politiske motstander døde i borgerkrigen men jeg overlvede men dette var mest fordi jeg selv ikke aktivt deltok i den. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hint: Jeg er født i samme by som en kjent komiker. Er dette vanskelig eller er det ingen som gidder å gjette ? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kombinasjon Ok Kan si at landene er Norge og USA Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Siden jeg er så grei skal dere få navnet på komiker også Otto Jespersen. Nå kan jeg ikke gi mere hint ellers blir det for lett Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 James Denoon Reymert? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 James Denoon Reymert? Riktig Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg er en persisk hersker, og under min ledelse var riket på det som nærmest var sitt største. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Nei. Jeg var ansvarlig for flere store reformer innen riket gjennom min regjeringstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå