Gå til innhold

Hvem er jeg(ny gjettelek)


Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pluss for poesi :D

 

Jeg kjører litt back to basics, jeg. Vi er ute etter en svært godt kjent soldat/militærleder.

 

Jeg er kjent for to våpen. Jeg er kjent fra bøker, men eksisterte selvsagt også i virkeligheten.

Det er laget filmer om meg, de fleste basert på bøkene, og de fleste HELT uten historisk grunnlag.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenk å ta et spørsmål om romer tiden, men fant ut at selv om jeg de siste ukene har lært mye om tiden, er det for det meste rusting, våpen, strategi og taktikker fra perioden jeg har lært og ikke noe serlig om personligheter fra tiden, annet enn de opplagte som blir for lette å ta.

 

Så her kommer en annen.

 

Jeg var offer for politisk spill etter maktskifte og ble henrettet som et eksempel, mange mener dette var tullball og faktum er at hadde jeg rømt landet i 3-5 år ville jeg sikkert fått en benåding som andre i samme sitvasjon som meg gjorde.

Lenke til kommentar

Landet mitt har gått gjennom masse forskjellige styreformer de siste 200+ årene, både hit og dit og ofte tilbake til den andre styreformen så til neste så tilbake til første igjen.

 

Faktisk er dette så vanlig i landet mitt at i landet brukes nå tall for å holde styr på hvor mange ganger en spesifik styreform har blitt brukt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...