Mr.Duklain Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Giacomo Casanova ? Lenke til kommentar
Coloursoft Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Google og wikipedia dominerer denne chatten Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Google og wikipedia dominerer denne chatten Skrev det første jeg kom på jeg Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 WE NEED MORE HINTS PLOX!!! Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Viktor Normann er korrekt Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Heyy! Du verden. Dårlig med tenner, godt med venner, glad i spriten, synger om driten. Til jul er jeg spilt, har levd ganske vilt. Jeg tas fram til jul, men synger lite om engler som daler i skjul. Nei temaet mitt er mer om fyll og dritt. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Litt for lett kanskje. Fornøyd med diktet da! Kjør på! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Pluss for poesi Jeg kjører litt back to basics, jeg. Vi er ute etter en svært godt kjent soldat/militærleder. Jeg er kjent for to våpen. Jeg er kjent fra bøker, men eksisterte selvsagt også i virkeligheten. Det er laget filmer om meg, de fleste basert på bøkene, og de fleste HELT uten historisk grunnlag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Er ektremt usikker, men kanskje Comte d'Artagnan, han var soldat og militær leder, de to våpene kunne kanskje være sverdet og musketten som ga han navnet Musketeer. Det er skrever flere bøker rundt han, de mest kjente er Dumas sine d'Artagnan romaner. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Jepp Glimrende bøker, men FULLSTENDIG bullshit http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_de_Batz-Castelmore_d%27Artagnan Endret 4. desember 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Hadde egentlig tenk å ta et spørsmål om romer tiden, men fant ut at selv om jeg de siste ukene har lært mye om tiden, er det for det meste rusting, våpen, strategi og taktikker fra perioden jeg har lært og ikke noe serlig om personligheter fra tiden, annet enn de opplagte som blir for lette å ta. Så her kommer en annen. Jeg var offer for politisk spill etter maktskifte og ble henrettet som et eksempel, mange mener dette var tullball og faktum er at hadde jeg rømt landet i 3-5 år ville jeg sikkert fått en benåding som andre i samme sitvasjon som meg gjorde. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ernesto »Che« Guevara ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg går ut fra at vi ikke snakker om en fiende av Lenin, for hvis det er tilfellet kan vi like godt begynne på A og fortsette i timesvis før vi finner riktige duden... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Landet mitt har gått gjennom masse forskjellige styreformer de siste 200+ årene, både hit og dit og ofte tilbake til den andre styreformen så til neste så tilbake til første igjen. Faktisk er dette så vanlig i landet mitt at i landet brukes nå tall for å holde styr på hvor mange ganger en spesifik styreform har blitt brukt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Riktig, hadde ikke noe bedre å komme med. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Urk... Regime change er UMULIG å google Oooh, Ney er en glimrende commander i NTW Endret 4. desember 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Urk... Regime change er UMULIG å google Oooh, Ney er en glimrende commander i NTW At Ney er nest beste franske general sier litt om hvor lite de har lest om perioden, jeg tror dårligst til best i NTW er jo mer kjent jo bedre. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ja, de har jo Blucher og Von Österreich som tilsvarende Napoleon. Men det er kanskje på grunn av stillingen, ikke talentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå