Kvassbert Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hvis dere nå klarer gåten, ta også å koble sammen hintene slik at vi kan se om dere tar dem. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 DEt er ikke rett. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 1. No ser eg atter slike fjøll og dalar, som deim eg i min fyrste ungdom saag. Og sama vind den heite panna svalar, og gullet ligg på snjo som fyrr det laag. Ved Rundane. 2. Mitt liv var prega av svak økonomi, som gjorde at eg til tider ikkje kunne drifte avisa "Dølen". 3. Eg døydde på Gran på Hadeland. Her finn vi systerkyrkjene Mariakirken og Nikolaikirken. Eg er Aasmund Olavsson Vinje. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det er rett! Då lurar eg på om du kan gisse kva for slags nasjonal hending eg talar om, og kva for ein fottur det snakkast om? Økonomihintet du tenkjer på er ikkje nett det eg sjølv tenkte på, men sjølsagt og rett. Det er ein annan sak som gjer at eg er knytt til pengar. Kva kan det vere? Eg ber om årsak for at mitt landsmål ikkje er heilt etter boka. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kan vi ikke heller la vinneren komme med neste gåte? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Sjølsagt. Pengehintet var at Vinje hadde sitt bilete på 50 lappen i mange år. Fottur til kroningseremonien av Karl den 15. i Trondheim i 1860. TAkk Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 50-lappen burde eg teke ja Ny oppgåve: Eg måtte fråtre mitt embete fordi eg protesterte mot mitt lands lovverk. Min kollega og eg nytta sterke visuelle verkemiddel for å oppnå åtgaum. Eg er kjend innan lyrisk, religiøs og politisk samanheng. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Eg er i den trua at det talast om Ludvig Nessa. Men viss, det er eg ikkje. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Har veldig lyst å gi deg korrekt på den, tankegangen er rett, men tenkte diverre på del 2 av den omstridde presteduoen. Denne er også kjend for bokskriving, salmedikting og vert omtala som ein Petter Dass-entusiast. Kvassbert får ein sjanse til. EDIT: Btw kudos for den gjennomførte nynorsken Endret 21. november 2011 av HEAL Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jau, eg takkar for tilliten eg er vist. Då trur eg det nett må være han Børre Knudsen. Galne er dei båe to! Der har me to nisser borte frå mediebiletet, og godt er det. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Og turen er din Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ta noe som ikke er så vanskelig da. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Da kommer hintet til oppgaven min, sjef det var jeg og æren var min. Om mitt herresete sto litt lengre syd, er ikke min gjerning husket for dyd. Vasking av hender, for det er jeg kjent. Og det er lenge siden, og mitt ry er litt slemt. Gjetter du navnet som sies også her nord, og glemmer at jeg huskes mest for mitt ord, om å løslate noen for det va'kke mitt bord. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Prefekt Pontius Pilatus Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Godt raskt rett svar på en litt laber gåte. Well done, young Padawan. You're next! Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Smøring, men ingen Northug. Piano, men ingen harmoni. Høg stilling, men ingen ærbar sorti. Kven er eg? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Eg er i den trua at det talast om Ludvig Nessa. Men viss, det er eg ikkje. He Ha ha jeg skjenner både Ludvig Nessa og Børre Knudsen. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Eg tenkjer på Viktor Normann. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Same på finnmarksvidda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå