Shruggie Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Stemmer. Gikk nok litt for langt i det religiøse... Hadde håpet å pine dere litt til Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Yihaaa!!!! Ok, ny nøtt. Druknet i en elv, rødt skjegg. Hvem er jeg. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Frederick Barbarossa, holy roman emperor Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Heal får den. Skral gåte fra min side... Endret 25. oktober 2011 av Kvassbert Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hva, å ha navnet som første hint? ;p Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 1. Politikar og militær strateg 2. Symbol for eit lite lands kamp for fortsatt eksistens 3. Utsjånad med assosiasjonar til det våte element Kven er eg? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 4. Eg var i teneste for mitt land som generalsstabssjef, jordbruksminister, forsvarsminister og utanriksminister, og var involvert i 7 større eller mindre krigar. 5. Mitt kjennemerke omtalt i punkt 3 blei for få år sidan auksjonert bort for 75 000$. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det noen regler for hva som skjer dersom ingen kan svare på en oppgave? Si at ingen har det rette svaret etter 72 timer, blir den bare stående der? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Litt etter innfallsmetoden. ikke så mange som er på denne tråden sånn vanligvis. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er vel kanskje bra at den ikke er overbefolket slik at det ikke er 200+ om å ha det rette svaret Kan bli ganske umulig å slippe til da. Kunne godt tenkt meg å være aktiv i denne tråden, men får vente til det nåværende spørsmålet "går ut", akkuar det der er litt for heavy for min del Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Tråden er aktiv sålenge det vert gitt hint, skal ikkje la det gå 72t mellom kvart. 6. Eg fekk ein alvorleg fysisk defekt i kamp for ein australsk divisjon mot Frankrike på eit anna kontinent enn oceania eller europa. 7. Eg var også forfattar og hobbyarkeolog. Sistnemnde førde tidvis til kontrovers. 8. Eg døydde om lag 1 år etter diagnostisert cancer coli. Dette i mitt lands nest største by. Shoot me Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Dette skjønner jeg ingen ting av.Beklager. I kamp med et annet kontinent enn ... osv. Hm. Da har vi AFrika, Asia og Amerika igjen. Hvor i all verden har der australske tropper vært i kamp med franske? Nei jeg trenger i alle fall flere hint. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 9. I den aktuelle operasjon deltok min australske infanteridivisjon saman med britiske samt frie franske og tsjekkoslovakiske styrkar for å frigjere to vichylojale franske koloniar. 10. Eg var medlem av ein undergrunnsorganisasjon frå eg var 14, som forsvarte busetjingar av ein viss etnisitet. Grunna dette sat eg to år i britisk fangenskap. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Å herregud... Den gjorde du vanskelig! Du kunne ikke nevne Israel med ETT ord? Moshe Dayan, en av de mest forhatte menneske på denne jord, men faen så interessant liv han hadde... For de som lurte: Jeg fant ham på en liste over mennesker involvert i Syria-Libanon kampanjen under ww2. Han var tolk for australierne :| Og araberne gråter fremdeles over Qibya. Endret 30. oktober 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Riktig svar:) Litt for innlysande å nemne nasjonalitet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 OK, tilbake til vest-europa, og et stykke lenger tilbake i tid. Jeg var en mektig dame som neppe snakket engelsk - men det gjorde vel ikke så mange andre heller på den tiden. Jeg var gift med to konger, og tre av mine sønner ble også konger. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er svaret Eleonore av Aquitaine? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja... Jeg må bli flinkere til dette, tydeligvis... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Okey, I'm up. I sykkelverdenen er jeg blant enkelte kjent som den evige toer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå